De Graaf waarschijnlijk GEEN presentator WIDM 7

Gestart door Tinuzzz, mei 19, 2006, 19:16:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Karel van de Graaf begint kort geding tegen AVRO
ANP

HILVERSUM - Presentator Karel van de Graaf heeft een kort geding aangespannen tegen de AVRO. Volgens Van de Graaf wil de omroep hem alleen nog 2Vandaag laten presenteren. Hij eist breed te worden ingezet...

Van de Graaf (55) wil alsnog worden ingezet als zogenoemd A-presentator. Ook wil hij blijven werken voor het succesvolle programma Wie Is De Mol. Van de AVRO zou hij alleen nog de actualiteitenrubriek TweeVandaag mogen presenteren.

Van de Graaf spreekt van 'een diepgaand verschil' tussen hem en zijn werkgever over de invulling van zijn contract. Van de Graaf zou naar eigen zeggen breed worden ingezet als presentator. Volgens hem is de AVRO daar eenzijdig op teruggekomen.

Van de Graaf en de AVRO hebben het conflict niet onderling kunnen oplossen. De presentator zegt dat te betreuren, na een dienstverband van 37 jaar, maar nu niet anders te kunnen dan naar de rechter te stappen.

De AVRO hoopt alsnog de kwestie buiten de rechtszaal op te lossen, liet een woordvoerster vrijdag weten. De omroep onderschrijft de uitleg van Van de Graaf niet, maar wil verder niet op de zaak ingaan.


Bron: Mediacourant (voormaling Mediakrant.web-log)
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo


Lies


Faabjuh

Ik zou het echt zwak vinden als Karel geen presentator wordt, ik vind het namelijk heel irritant als om het seizoen van presentator wordt gewisseld. :-\

hillo

Daarom vind ik ook dat Angela terug moet komen! Ik miste haar best wel afgelopen seizoen, ook al deed Karel het nog zo goed!

Sjors

Citaat van: hillo op mei 20, 2006, 14:42:11 PM
Daarom vind ik ook dat Angela terug moet komen! Ik miste haar best wel afgelopen seizoen, ook al deed Karel het nog zo goed!

Helemaal mee eens. Karel heeft het fantastisch gedaan, maar toch mis je de oude vertrouwde stem van Angela :P

hillo

Precies! Karel deed het gewoon heel anders dan Angela. Angela was heel warm en maakte het ook grappig enzo. Karel juist heel kil en maakte het wat serieuser! Allebei leuk, maar toch vind ik Angela's manier van presenteren beter passen bij het programma.. ;D

Tinuzzz

Citaat van: Tinuzzz op mei 20, 2006, 14:43:22 PM
Karel maakt het mysterieuser, hij neemt afstand van de groep.
En dat vind ik mooi!

:D
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Martinulus

Citaat van: hillo op mei 20, 2006, 15:00:34 PM
Precies! Karel deed het gewoon heel anders dan Angela. Angela was heel warm en maakte het ook grappig enzo. Karel juist heel kil en maakte het wat serieuser! Allebei leuk, maar toch vind ik Angela's manier van presenteren beter passen bij het programma.. ;D
Bij mij was dat net omgekeerd


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Tinuzzz

Nieuwe presentator Wie is de Mol?     
De AVRO heeft al een nieuwe presentator
voor Wie is de Mol? Dat bleek tijdens
een kort geding dat Karel van de Graaf,
de huidige presentator,had aangespannen
tegen de omroep.De AVRO wilde nog niet
zeggen wie de nieuwe presentator is.   
Bovendien vindt de rechter dat de     
partijen verder moeten praten.   

Bron: teletekst pagina 421/2


*snik* *snik*
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Straks op SBS 6 Shownieuws: Karel naar de rechter!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies


Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes


hillo

Nee, inderdaad.. Ze zullen wel weer eenzelfde soort presentator kiezen denk ik als dat ze nu hebben gedaan! En ik hoop nog steeds op de come-back van Angela :P