De Graaf waarschijnlijk GEEN presentator WIDM 7

Gestart door Tinuzzz, mei 19, 2006, 19:16:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

1 juni 2006 - De Avro moet één van zijn gezichten teleurstellen, want de rechter heeft bepaald dat Karel van de Graaf het programma Wie Is De Mol? gewoon mag blijven presenteren. Dat is de uitkomst van een zaak die De Graaf had aangespannen uit onvrede met zijn werkgever. De Avro wil Karel exclusief inzetten voor 2 Vandaag (straks 1 Vandaag) maar de presentator wijst fijntjes op zijn contract, waar in is vastgelegd dat hij meerdere programma's mag presenteren voor de omroep.

Karel presenteerde afgelopen seizoen Wie is de Mol, nadat de Avro presentatrice Angela Groothuizen afscheepte. Het programma was ook dit seizoen een doorslaand succes, iedereen leek ook tevreden over de prestaties van Karel van de Graaff.

Toch meldde de Avro twee weken terug al een andere presentator te hebben voor het populaire programma. Albert Verlinde suggereerde zojuist in RTL Boulevard dat dit een trucje zou zijn van de Avro, om Karel op andere gedachten te brengen.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

wicky the viking

En dan Angela als kandidaat dat lijkt me wel een strakke stunt .
Maar ik denk niet dat Angela daar nog zin heeft als ze haar zouden vragen

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Jeeej :P Ja maar kijk als Angela mee doet weet ze al hoe het werkt enzow :P

hillo

Topic gesloten.. Karel van de Graaf wordt het! :)

Lies

Ik zag een stuk in de vara gids staan en misschien wil een van jullie het nog lezen..dus zie bijlage