Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

De Kandidaten

Gestart door Tinuzzz, mei 20, 2006, 14:46:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jorg

Citaat van: hillo op juni 17, 2006, 14:50:23 PM
Dan kan je m gaan opzoeken! :P En z'n vriendin/vriend/ander familielid ontvoeren in ruil voor info over de mol :P

Groetjes :P
hij heeft een vriend..., dus weer zon richard en mm type willen ze
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

Als het een MM type is, dan wordt het vast een geweldige serie! Maarja, MM evenaren/verbeteren is niet makkelijk :P
Richard vond ik wel minder dan MM, maar volgens mij doet een cabaretier het altijd wel goed in zo'n groep..

Marloes

#17
Ik weet ze allemaal :P ;D


In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks 'Wie is de mol...?' Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag 'wie is de verrader van de groep'. Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf

bron: telegraaf

hillo

Jaa!! ;D Ik zal zometeen ff foto's posten :P

hillo

#19

Paul Rabbering


Eva van der Gucht


Menno Bentveld


Inge Ipenburg


Sander Lantinga


Liesbeth Kamerling


Renate Verbaan


Alex Klaasen


Nadja Hüpscher


Dick Jol


Ik heb ff gauw de eerste de beste foto's gepakt die ik vinden kon.. dus vandaar dat er op sommige reclame en zo wordt gemaakt. Als je dat stoort, kijk er dan vooral niet naar :P
Enne, oja, info over de kandidaten komt later, als de uitzendingen dichterbij komen.

Gelieve dus ook nog géén kandidaattopics aanmaken!

Luc


hillo


Marloes


hillo

Over groep gesproken, HIER is een groepsfoto! ;D


de volgorde van links naar rechts is dezelfde als de foto's van boven naar beneden in mijn voorgaande post ;)

Lies

aja als ik zo die fotos ziet dan ken k al wat meer

levi123

ik zie de groepsfoto niet
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Luc

je zal ze toch allemaal wel persoonlijk kennen

levi123

My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo