Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Startdatum wie is de mol 2007

Gestart door hillo, november 05, 2006, 20:21:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Wie is de mol 2007 gaat 5 januari op Ned. 3 uitgezonden worden!

Hebben we er allemaal zin in?? ;D

Sjors


Martinulus

Shit, dan ben ik nog niet eens thuis :S


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Luc


hillo

Jammer dat de lama's dan weg zijn van tv.. Anders was vrijdagavond een Ned3-avondje geweest bij mij :P

Luc

Haha :P

Zolang ze maar niks anders leuks plannen om 20.30 op vrijdag. moet ik dat weer opnemen :P want. WIDM gaat voor uiteraard

en liever ook niet om half 10. dan wil ik lekker gaan discussieren over de uitzending :P

Lies

#6

Wie is... de Mol?
Van 4januari tot en met 8 maart
Elke donderdag van 20:30 tot 21:30 uur, Ned. 1
4 januari start een nieuwe celebrity-reeks van Wie is de... Mol?! Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Karel van de Graaf naar Thailand.  Nog nooit deed aan dit programma iemand uit de sportwereld mee maar met voetbalscheidsrechter Dick Jol beleeft het derde celebrity-seizoen een primeur.


De opdrachten

De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden wordt dit in Thailand weer een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen is er ook met deze tien bekende Nederlanders niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie van hen de mol is houdt ook de kijker continu bezig, want de slimme kijker zal kunnen ontdekken waar en hoe de mol heeft gesaboteerd. Onder leiding van Karel van de Graaf voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.


Thailand

Dit jaar speelt alles zich af in Thailand. Hoewel veel Nederlanders dit prachtige koninkrijk al bezocht hebben, kent Thailand nog veel bijzondere, onontdekte plekken. Er wonen ongeveer 65 miljoen inwoners. Het land grenst in het westen aan Myanmar (voormalig Birma), in het oosten aan Laos en Cambodja en in het zuiden aan Maleisië. In de hoofdstad Bangkok wonen naar schatting ruim twaalf miljoen inwoners. De stad is met zijn hoogbouw, vele culturele bezienswaardigheden en tempels een echte metropool. Het noorden van Thailand staat bekend om het regenwoud, teakbossen en rijstvelden. Het zuiden heeft prachtige witte stranden en paradijselijke eilanden.


bron : Avro
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/

hillo

Het gaat dus naar de donderdagavond! :( Maarja, dat heb ik er wel voor over :P Kijken doe ik toch wel!

Marloes

In Thailand :D

Donderdag is idd minder maarja :P

Sjors

Ik heb vrijdag vaker wat te doen dan op donderdag, dus vind t wel best!

Luc

Citaat van: Sjors op november 18, 2006, 20:02:41 PM
Ik heb vrijdag vaker wat te doen dan op donderdag, dus vind t wel best!
Het gevaar bestaat dat ik vrijdags/donderdags moet werken. Dus voor mij maakt t niks uit. En als k uit ga op vrijdag is dat meestal toch wel later

Sjors

Sowieso, als ik vrijdag ergens ga pokeren ofzow, is om 9 uur ofzow

hillo

De officiele site is weer ge-update :)
Kandidatenpagina staan nu foto's op