Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Paul Rabbering is niet de mol

Gestart door hillo, december 11, 2006, 22:44:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Paul Rabbering (januari 1979) is een radio-dj voor de KRO op 3FM. Hij maakt op deze zender van maandag tot en met vrijdag het programma RabRadio tussen 14.00 en 16.00 uur.

Radio Noordoostpolder
Eind 1992 nam Paul op aanraden van z'n vader contact op met de lokale omroep in de buurt: Radio Noordoostpolder. Paul presenteerde daar veel programma's. Dit bleef stijgen totdat hij op zoek ging naar de radiogrens. De KUT mix over de Emmeloordse braderie levert hem een schorsing op van 6 maanden.

BNN
Sinds Paul begon bij de lokale radio heeft hij demo's gestuurd naar zo'n beetje alle radiostations in Nederland. In november 2000 krijgt Paul het bericht dat hij mag deelnemen aan de DJ opleiding van Radio 538. Nog geen week later bied Sander de Heer namens BNN hem een baan aan. Bij BNN kan Paul ook stage lopen voor de opleiding journalistiek en krijgt hij de mogelijkheid zich te ontwikkelen tot DJ. Bij BNN maakt hij alle vormgeving en doet voice-over werk voor TV-programma's. In 2003 volgt een nachtprogramma op 3FM, in datzelfde jaar de radioversie van Top of the Pops op zondagmiddag. In zijn vrije tijd probeert hij zijn racelicentie te halen. Paul verlaat BNN in 2004.

KRO
In de zomer van 2004 stapt Paul over naar de KRO om van maandag tot en met vrijdag tussen 14.00 en 16.00 uur het programma RabRadio te gaan maken.

hillo


Luc


hillo


wicky the viking

eigenlijk verdenk ik paul niet meer
hoewel .............
ik vind namelijk dat als ie de mol is
dat de crew een groot risico heeft gelopen om de mol uit het spel te halen
en bij de veiling weer terug te brengen
stel nou dat er niemand op hem geboden had ?
dan hadden ze zonder mol gezeten

Maar juist omdat ie over het algemeen nog maar heel weinig verdacht wordt ( ook op andere sites )
vind ik dat juist wel weer verdacht  :o
het blijft immers de mol he

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Paul is niet de mol, maar hij ontmaskerde haar wel!

Gefeliciteerd jongen!