Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Eva van der Gucht is niet de mol

Gestart door hillo, december 11, 2006, 22:46:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Eva Van Der Gucht (soms ook gespeld als "van der Gught") (1 september 1977) is een Belgisch actrice. Ze is geboren in Mortsel.

Ze speelde onder meer in de Nederlandse films Iedereen beroemd!, AmnesiA en Snow Fever ("Costa in de Sneeuw") en deed in Kopspijkers de imitatie van Hanna Tokkie.

Net als bijvoorbeeld Huub Stapel en Jack Wouterse wordt ze vertegenwoordigd door het Nederlandse bureau Mover Shaker.

Tegenwoordig maakt ze deel uit van het team van het BNN programma Kannibalen.

Begin 2007 is Eva te zien als 1 van de deelneemsters aan serie 7 van het AVRO-programma "Wie is....de Mol".

hillo


hillo

Ik verdenk Eva als mol!

In haar filmpje werden op de tv widm-serieS gedraaid, niet maar 1 maar verschillende, dus ze is goed voorbereid!

Luc

:o Klopt!

Eva stijgt weer in mijn mollenlijstje :P
't Lijkt alleen wel op toen met Yvon. Iedereen enge video's, behalve Yvon, die een widm-aflevering te zien kreeg.

Marloes

Eva zie ik nog niet zo snel als mol, ze heeft toch eijk niks verkeerd gedaan? ze gaf de goede antwoorden bij dat 2e spel.

hillo

Eva deed wél veel verkeerd! :P Ze was (samen met Liesbeth) degene die voorstelde om 1x op de bel te slaan!

Marloes

Dat is dan ook het enige :P Zij gaf meestal juist wanneer de andere de verkeerde richting kozen, zei zij juist het goede antwoord.

hillo

Ik ga zo een topic aanmaken waarin ik voor iedereen alles bij ga houden :P Ik ben fanatiek dit jaar! Kijk daar maar in, want ik heb héél wat voor Eva gevonden!

Luc

Citaat van: hillo op januari 04, 2007, 22:19:45 PM
Ik verdenk Eva als mol!

In haar filmpje werden op de tv widm-serieS gedraaid, niet maar 1 maar verschillende, dus ze is goed voorbereid!
Of ze die filmpjes ook écht heeft gezien lijkt me niet. Ze zijn er namelijk DUIDELIJK op gemonteerd! :o


hillo

klopt, had ik ook al gezien.. maar valt het jullie niet op dat ELKE belgische en nederlandse mol ooit in beeld is, behalve Magda? (het filmpje is op de officiele site ook helemaal te bekijken)

Magda -> eerste belgische mol belgië
Eva -> eerste belgische mol nederland?? :P

hillo

#10
De held is de mol, en wie was de held bij het abseilen? Juist, Eva!
Eerst een traantje laten,
dan, wanneer vrij duidelijk is dat Alex niet gaat en Renate ook niet (interview schiffers Liesbeth.. Wist Eva misschien ook), gaat ze toch maar

In de biechten van o.a. Paul en Menno wordt ze helemaal de hemel ingeprezen, terwijl haar daad geen cent opleverde! Goeie mol hoor! :)

wicky the viking

Citaat van: hillo op januari 12, 2007, 19:46:46 PM
De held is de mol, en wie was de held bij het abseilen? Juist, Eva!
Eerst een traantje laten,
dan, wanneer vrij duidelijk is dat Alex niet gaat en Renate ook niet (interview schiffers Liesbeth.. Wist Eva misschien ook), gaat ze toch maar

In de biechten van o.a. Paul en Menno wordt ze helemaal de hemel ingeprezen, terwijl haar deed geen cent opleverde! Goeie mol hoor! :)

die aktie heeft idd veel weg van de "george-aktie"  het afdalen bij de stuwdam destijds hij had toch ook last van hoogtevrees en ging toch naar beneden

gr.
robert 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

poltergeist

Mensen.... echt waar, eva?

1 keer op de bel slagen, zelfs de mol wist niet wat Alex had gezegd (of hij moest een Marc oortje hebben maar swoit).

De mol zat niet in de controle room, die kwam veel te uitdrukkelijk in beeld. Hoe dikwijls is ons getoond dat nadja het zat te verbrossen terwijl Eva het goed probeerde te doen en Dick maar als een paal stond toe te kijken?

Luc

Aflevering 1: Karel begint met: Een nieuw jaar, een nieuw spel....
Aflevering 2: Karel begint met: Vorige week draaide alles om de verdwenen Alex...

Aflevering 3: Karel begint met: A?

E V A?

Karel weet dan niet wie de mol is, maar of 'ie zelf z'n teksten schrijft weet ik niet?
Zit hier een hint in?

Marloes

Ik geloof in Eva als mol vanaf nu! :P