Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Menno Bentveld is niet de mol

Gestart door hillo, december 11, 2006, 22:48:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Menno Bentveld (Leiden, 22 juni 1967) is een Nederlands presentator. Na de VWO heeft Menno Bentveld theaterwetenschappen gestudeerd in Utrecht.

In 1990 begon Bentveld bij Veronica als presentator van Club Veronica, Baanbreker en Veronica Reisgids.

In 1995 stapte Bentveld over naar de VARA. Hij presenteerde Twaalf steden, dertien ongelukken, Jules Unlimited, De Ontdekking, Nieuwslicht, Herexamen en Jongeren Lagerhuis.

Menno Bentveld treedt regelmatig op met Het Leidens Rondtheater. In 1999 wonnen ze de Top Theater prijs voor de voorstelling "Kunst". In 2004 speelde Menno Bentveld Meester Frans van der Steg in de kindermusical "De Zevensprong".

Begin 2007 is Menno te zien als een van de deelnemers aan Wie is ... de Mol? van de AVRO

Marloes

Hem verdenk ik op dit moment het meest.

wicky the viking

#2
verdenken weet ik niet of ik dat doe
maar vanwege zijn " geschiedenis "
hij heeft immers jaren jules Unlimited gepresenteerd en zal dus niet
snel terug deinzen voor stunts die ook wel eens in Wie is de Mol voorkomen
verwacht ik wel dat ie ver kan komen

Wel verdacht is dat die een belgische aflevering van de mol niet linkt aan Eva

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

Citaat van: wicky the viking op januari 05, 2007, 19:03:24 PM
Wel verdacht is dat die een belgische aflevering van de mol niet linkt aan Eva

Dat is verdacht omdat?

hillo

De belgische aflevering van de mol linkte wel aan Eva, maar dit is Menno's topic, dus

[offtopic]

Luc

Maar Robert vind Menno verdacht omdat hij eva niet linkte aan de belgische Mol.

hillo

Dan is Robert verdacht omdat ie iets raars uitkraamt :P

maargoed, ga maar verder dan..

Marloes

#7
Menno is verdacht omdat:
- Hij bij de opdracht in Chinatown zeker wist een bepaalde kant in te gaan en deze niet klopte. (waardoor hij daar achter moest blijven) Hij wist al van tevoren dat de route niet meer lang was en dat hij wss toch niet veel inspraak kon hebben bij het tikken van de klok. Want dat kon hij namelijk toch niet weten, welke goed en welke fout was.  Dan kon hij natuurlijk veel beter minder voor de pot pakken.

- Hij bij opdracht huisje,boompje, beestje het antwoord niet wist op het filmpje van Eva, terwijl dat toch wel heel duidelijk was.

wicky the viking

Citaat van: _Luc_ op januari 06, 2007, 22:15:24 PM
Citaat van: wicky the viking op januari 05, 2007, 19:03:24 PM
Wel verdacht is dat die een belgische aflevering van de mol niet linkt aan Eva

Dat is verdacht omdat?

ik bedoel ermee dat zo'n fragment Menno toch moeten stemmen op Eva
toch lijkt ie dat niet te vatten , hij wil dat als dwaalspoor zien , terwijl hij daardoor toch op Eva zou kunnen stemmen
ook tijdens de executie test als is gebleken dat het toch een filmpje van Eva was

maar alles wat ik schrijf zijn alleen maar dingen die me op gevallen zijn hoor ;
natuurlijk kan ik er ook naast zitten
en als ik iets van de andere kandi's  opvallend vind dan schrijf ik dat in het desbetreffende topic wat hoort bij die kandi
kijk b.v. bij alex , renate
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Citaat van: marloes op januari 07, 2007, 12:09:33 PM
Menno is verdacht omdat:
- Hij bij de opdracht in Chinatown zeker wist een bepaalde kant in te gaan en deze niet klopte. (waardoor hij daar achter moest blijven) Hij wist al van tevoren dat de route niet meer lang was en dat hij wss toch niet veel inspraak kon hebben bij het tikken van de klok. Want dat kon hij namelijk toch niet weten, welke goed en welke fout was.  Dan kon hij natuurlijk veel beter minder voor de pot pakken.

- Hij bij opdracht huisje,boompje, beestje het antwoord niet wist op het filmpje van Eva, terwijl dat toch wel heel duidelijk was.


Dat eerste ben ik zeker niet met je eens, want de mol kan wel weten wat de vrijstelling betekent. Het kan een heel klein detail zijn dat de mol stiekem laat zien hoevaak er geslagen moet worden voor de vrijstelling, bijvoorbeeld een plant die ergens staat ofzo.. Het is niet slim als mol om af te gaan, want je hebt totaal geen invloed meer.

hillo

Menno is niet de mol, hij valt af in aflevering 4!