Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Inge Ipenburg is de mol!!!

Gestart door hillo, december 11, 2006, 22:49:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vond je Inge een goede mol?

Ja, zeker weten!
1 (33.3%)
Ach, ik heb betere gezien...
2 (66.7%)
Nee, absoluut niet!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

hillo



Inge Ipenburg (Deventer, 24 april 1957) is een Nederlands actrice. In 1979 rondde ze haar opleiding aan de Academie voor Kleinkunst af.

Ipenburg werd vooral bekend door haar rol als Martine Hafkamp in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden.

In 2007 is ze te zien als één van de tien deelnemers van Wie is de mol?

Filmografie
Dutch Treat (1987)
Drie recht één averecht (1988-1989)
Amsterdamned (1988)
The Nightwatch (1989)
Goede Tijden, Slechte Tijden (1990-1994, 2003-2005)
Villa Borghese (1991-1992)
Vincent et moi (1991)
Westenwind (1999-2002)
Feestje! (2004)
Gay (2004)

Gastrollen
Zeg 'ns AAA
Medisch Centrum West
Gemene Verhalen
Lily weet 't beter
Stennis
Liefdesnest
Droomland
Geld ligt op straat
Van 't Land

Luc


Marloes


Luc


wicky the viking

ik heb de 1ste aflevering nog eens weer gezien en d'r viel me iets op , en ik zou graag willen weten of jullie dat ook gezien hebben .
Of misschien wel na kunnen kijken .
Het gaat om de filmpjes opdracht wanneer er bij Inge "feedback" info werd gegeven of het interviewtje nadien
daar is boven haar linkerschouder op de muur een klein schilderijtje aan de muur ; wit met rood .
nu lijkt dat rode verdacht veel op zo'n vingerafdruk van het executiescherm , ook lijkt er vaag de mol in te staan

heb ik dit goed gezien ?
of het iets totaal anders ?

Gr.
Robert

Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies


hillo

toch niet

Paul maakte een fout in de lift (over de schietschijven) en kwam bij inge uit

Lies

ohh ik heb via via een hint  misschien?
toch miss inge wel de mol
bij de groeps fotos hoe ze haar handen doet schijnt in gebaren taal :
Inge mol te staan ofzo :p

hillo

Ik ben de mol..

maar ik vind het niet zo'n heel sterke eigenlijk :P het kan best hoor, daar niet van, maar ik vind die houdingen van de handen helemaal niet zo onnatuurlijk! :)

hillo

#9


De handenhint lijkt te kloppen, maar toch trek ik het in twijfel... Ik heb hiervoor een paar dingen :P

1: Op de groepsfoto maakt ze ook een gebaar! Dit is ofwel een K, ofwel een V of misschien zelfs een (mislukte) N. Waar staat dit voor? De N zou kunnen staan voor Niet (Inge de mol). De K voor Kan (misschien dat ze in aflevering 10 een Z van Zijn ofzo maakt :P) en de V voor Vindt (van Vindt Inge de Mol?) See for yourself:




2: Als productie van het programma WIDM weet je dat er een site als wieisdemol.com en een forum van wieisdemol.nl bestaat waar de meest fanatieke kijkers bijeenkomen om elk shot van het programma te analyseren. Natuurlijk valt zo'n O (aflevering 8) van Inge dan op! Deze zet ze namelijk echt onwijs duidelijk neer... Dan worden al snel de I, N, G, E, D, E, M en de L gevonden.. Als productie weet je dat je dat kan verwachten.. Wat je ook weet is dat de mol niet ontdekt mag worden voor de ontknoping. In ieder geval niet met zekerheid! Nou, je ziet het resultaat van de O: iedereen is overtuigd van Inge als mol! Zodra de mol (3 weken!!!!) voor het einde ontdekt is daalt het programma in juistheid zeg maar. Het doel is mensen in onwetendheid laten over de mol en dat bereik je niet met zo'n overduidelijke hint. Ik betwijfel dan ook of deze hint wel een echte hint is en niet een hint die Inge zelf bedacht heeft als kandidaat zijnde...

3: Waarom beeld Inge 'Inge de mol' uit en niet 'Ikke de mol' of iets wat ook uitkomt qua aantal letters, maar waarbij ze niet over zichzelf in de 3e persoon praat.. Ik vind het gewoon nogal raar dat ze over zichzelf praat alsof ze zelf toekijkt ofzo, of zelf Inge niet is  :-\


Naja, dat is het wel zo'n beetje wat betreft die hint... Verder is het raar dat Renate Inge te zien krijgt na 1 (of misschien zelfs 2) foute antwoorden. Er is niet gezegd dat je de mol niet ziet na een fout antwoord, maar dat wordt zeker wel geïnsinueerd door het geven van geld als je de mol in de ogen keek! Als Renate bewust een fout antwoord gaf denkt ze dat Inge de mol niet is en dat zou dan niet eerlijk zijn...

Ik hoop gewoon dat Inge de mol niet is, maar inderdaad, je kan moeilijk om haar handen heen...

hillo

CiteerInge spelt inderdaad "ingedemol" overduidelijk, jullie hebben allemaal goed de letters opgezocht, maar het valt me tegen van de mensen die beweren gebarentaal te kennen.
Ik hoor er niemand over dat je bij een ONTKENNENDE zin, exact dezelfde zin zegt die je ontkent, maar daarbij het hoofd van links naar rechts schud ( het nee gebaar).

En dat doet ze :o

1 t/m 6 -> eerste x van links naar rechts (voor ons)
7 t/m 9 -> tweede x van links naar rechts (voor ons)

Het bewijs dat ze het niet is :P

en iemand zei ook dat het gebarentaalteken voor '=' een v-vorm is. Dat is dus bij de groepsfoto het geval:

= Inge de Mol

volgt een vraagteken in aflevering 10?

hillo

Inge is de mol!!! 9 weken lang bedroog zij haar medekandidaten tijdens een prachtig spel!

Wat vond je van haar als mol? Vertel het hier!