Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Renate Verbaan is niet de mol

Gestart door hillo, december 11, 2006, 22:54:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Renate Verbaan (Rotterdam, 27 oktober 1979) is een Nederlands presentatrice.

In 2004 hield TMF een auditie voor een nieuwe vj. Renate was toentertijd model en had geen ervaring met presenteren. Zij deed hieraan aan mee en eindigde bij de beste drie. Tijdens de TMF Awards 2004 werd zij door het publiek gekozen tot de beste van de drie. Programma's die zij op TMF presenteerde zijn ondere andere Play en Re-action. Op vrijdag 1 april 2005 presenteerde ze voor het eerst de TMF Awards, samen met Marco Borsato en Ali B. Verbaans laatste optreden bij TMF was de presentatie van de TMF Awards 2006 op vrijdag 13 oktober.

In oktober 2006 stapt ze over naar RTL 5 om daar een Nederlandse versie van Beauty en de Nerd te presenteren. Ook wordt ze één van de gezichten van het reisprogramma RTL Travel's Hotlist.

Begin 2007 zal Verbaan te zien zijn als een van de deelneemsters van de zevende serie van Wie is... de mol?.

Renate Verbaan is geen familie van actrice Georgina Verbaan. Ze heeft een relatie met Winston Gerschtanowitz.

Luc


hillo

Citaat van: _Luc_ op december 11, 2006, 22:54:53 PM
de andere favoriet van mij :P

wat minder favoriet, maar zit zeker in de top 5 :P

Marloes


LC


Luc

Renate verteld dat ze geen gehaktballen bakt. Dat vertelde ze omdat ze WIST dat het eerste filmpje iets met gehaktballen was.

Renate. JIJ bent mijn mol! :P

Lies

ja zou ook mijn mol eens kunnen zijn :P

hillo

Ik denk niet dat de mol 2500 euro verdient voor de pot en meteen al 6 jokers verdient en zo dus meteen al verdacht overkomt op de rest... Ze is zo aanwezig :P

Marloes

Citaat van: hillo op januari 04, 2007, 22:53:49 PM
Ik denk niet dat de mol 2500 euro verdient voor de pot en meteen al 6 jokers verdient en zo dus meteen al verdacht overkomt op de rest... Ze is zo aanwezig :P
precies.. maarja aan de andere kant: ze zegt dat ze goed gehaktballen kan maken.. en de mol die zou weten dat er een filmpje kwam met gehaktballen in de hoofdrol :P

wicky the viking

#9
Citaat van: _Luc_ op januari 04, 2007, 21:51:46 PM
Renate verteld dat ze geen gehaktballen bakt. Dat vertelde ze omdat ze WIST dat het eerste filmpje iets met gehaktballen was.

Renate. JIJ bent mijn mol! :P

volgens mij had ze gezegd juist wel gehaktballen te maken
maar als je mol bent , weet je dat er zo'n filmpje tussen zal zitten ( dat het gelijk de 1ste zal zijn kan ze niet weten , maar is ook niet echt belangrijk )
maar ze kan daarmee wel de rest BEWUST op een dwaalspoor zetten , iets wat menno niet kon

Verder zou ze ( ik moet het nog checken ) op Sander gestemd hebben als zijnde de mol
ze moet dus nogal wat fouten hebben gemaakt , en is toch door !
vreemd ???

Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

wicky the viking

" partners in crime " met Alex ?
door niet af te dalen ???

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

mijAH

Renate is de mol!
in het startfilmpje steekt ze haar hand op (een deel van de veiling) oftewel " ik ben de mol! "
en na de veiling toen Karel iedereen naar zich toe liet gaan om de geveilde voorwerpen op te halen zei hij tegen iedereen hetzelfde maar tegen 1 iemand 'goed gedaan'... ook verdacht he?
Tijdens het eerste spel moest ze wel mee omdat Inge het zo goed deed, en haar eigen filmpje moest ze ook echt wel raden. Raar eigenlijk dat Renate geen toelichting geeft op dat spel.. en Inge en Menno wel

eigenlijk maakte het de vorige spellen niet uit hoeveel geld er werd opgehaald aangezien het toch allemaal wel tijdens de veiling werd verspeeld. dus het was voor de mol de eerste afleveringen helemaal niet bealngrijk om de boel te belazeren..

ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!

hillo

tuurlijk moet de mol de boel belazeren,

mollen is niet alleen maar geld verklooien, het is ook zeker wantrouwen in de groep brengen zodat niemand elkaar nog kan vertrouwen, depressie door tegenslagen, al daat soort dingen.. De groep vermoeien en een psychologisch spelletje spelen!

Lies

Ojeej na t muziek fragment met visioen tja zou je bijna weer beginnen te twijfelen :O

hillo

welnee :P

een muziekhint slaat toch niet op een eerdere aflevering maar op de afgelopen? Renate is het zekers niet :P