Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Dick Jol is niet de mol

Gestart door hillo, december 11, 2006, 23:03:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Dick Jol (Den Haag, 29 maart 1956) is een Nederlands voetbalscheidsrechter. Jol is oud-voetballer: als amateur speelde hij voor uiteenlopende clubs en later als prof in België onder meer bij K.V. Kortrijk en in Nederland bij NEC.

In 1985 floot Jol zijn eerste wedstrijd bij de amateurs om uiteindelijk in 1992 in de A-categorie uit te komen. Vanaf 1993 floot hij ook internationale wedstrijden. In 1996 kwam Jol in opspraak vanwege een vermeend weddenschapschandaal. In 2001 was Jol scheidsrechter bij de finale van de Champions League tussen Bayern München en Valencia CF.

Begin 2007 is Dick te zien in de zevende serie van Wie is .... de Mol? van de Avro

Marloes


wicky the viking

Dick Jol kreeg als enige een rood notitie boekje van karel
is dat een te opzichtige hint ?

voor mij in ieder geval eentje om te herinneren

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Nadja kreeg de blauwe, dus ook niet groen... Ik denk dat ze dat er in doen als een soort afleider, maar wie weet!

Lies

ja ik weet niet ik vind hem ook wel beetje verdacht.. mol nummer 2 op mn lijst ;)

Luc

Dick Jol is (niet) de Mol

ach, het rijmt tenminste :P

wicky the viking

heeft Dick wel info gegeven bij die filmpjes
ik bedoel , wij als kijkers hebben een gemonteerd filmpje gezien maar we hebben niet gezien dat ie ook info gaf aan de
mede-kandi's
wat hiermee bedoel hij houdt zich een beetje stil .
ook in de 2de opdracht wilde ie protesteren toen ze hem achter wilden laten ( dan heeft ie als mol geen grip meer op het spel )
maar was waarschijnlijk bang als mol over te komen en hield zich vrij snel stil

ook in de 2de aflevering , een aantal opvallende dingen hij zou geen kaart kunnen lezen , maar hij is toch jaren lang scheidsrechter geweest en moest dus naar alle uithoeken van NL , en ook internaal heeft ie veel gefloten dan moet je toch wel een beetje kunnen kaart lezen ???
maar nee hij laat de dames kakelen ( en de boel verzieken )
over de afdaling heb ik eigenlijk niks bijzonders mss dacht hier niet te kunnen mollen en is daarom in de 1ste groep mee gegaan

kortom hij blijft voor mij een grote mol kanshebber

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

hij zei tegen Renate dat ze niet moest gaan abseilen, net als Alex. "We gaan weg en dan is het klaar" (Alex) "Ja precies (oid)" (aldus Dick)

wat dat betreft verdacht..

overigens denk ik niet dat het dick is

hillo

Dick is niet de mol, hij valt af in aflevering 6!