Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, januari 04, 2007, 21:59:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Het spel begint gelijk. De kandidaten moeten zoveel mogelijk kilo bagage afstaan die ze niet meer mogen gebruiken. Daarna moeten ze zoveel mogelijk over elkaar te weten komen en blijken er weer jokers in het spel te zijn dit jaar! Dan raakt Alex zoek. Hij blijkt een vrijstelling te kunnen winnen. Dit gebeurt ook en er is meteen gemold (?) door de mol. Wie is de mol? Sander wist het niet en moest naar huis!

Wat vond je ervan?

Luc

Karel, wachtend op de kandidaten. Voor een kapperszaak.  [lol]

Lies

pff door de intro wist ik t al --; maja ik dach tvoro t begon renater er  uit maar heb nu wel zo iets van dat ze best de mol kan zijn.. en zou dat van die boekjes: een rode, een blauwe en derest groen een hint zijn? lijkt me al te vaak gebruikt

hillo

Dick heeft de rode, wie de blauwe?

Luc


hillo

Nadja verdenk ik ook, samen met Eva en Paul

Luc

Nadja Renate Paul en Eva zijn de mijnes! :P

hillo

na-apert :P

(behalve die Beauty van jou dan :P)

Marloes

Gister tijdens het kijken, zat ik de hele tijd op Sander: hij loog een beetje over zijn muzieksmaak en hij schreef als enige Nadja op bij het eerste filmpje. Dat vond ik verdacht, maarja .. hij vloog er meteen uit.
Nu heb ik vele potientele mollen.. maar het meest verdenk ik menno op dit moment.

hillo

De mol die voorstelt om te loten wie achterblijft? Slechte mol dan! :P

Luc

Let ook op Karel :P

Vorig jaar: roze overhemd > vrouwelijke mol
dit jaar, iig de 1e aflevering: blauw overhemd > mannelijke mol ?

hillo

Roze is gewoon uit... :P

poltergeist

wat ik alleen heb onthouden van de aflevering:

"als jij heel de dag op die rode slippers loopt dan mag je het overschrijven" (mollenboekje)

Luc

Citeer
In aflevering 1 zitten opvallend genoeg 2 verwijzingen naar officiëlle hints uit voorgaande seizoenen. Ik zou het niet raar vinden dat er nog meer van dit soort verwijzingen gaan volgen, en dat slecht 1 kandidaat geen verwijzing krijgt met een oude mol-hint. Die kandidaat is dan de mol van 2007.

1) Afwijkend gekleurde molboekjes (WIDM2006)
Vorig jaar was ieder met een afwijkende kleur niet de mol. Specifiek kreeg Chris vorig jaar als enigste een rood mollenboekje, en viel dus volgens deze officiëlle hint af als molkandidaat.
Dit jaar krijgen Nadja (blauw) en Dick (rood) een afwijkend molboekje.

2) WIDM op televisie (WIDM2005)
Twee jaar geleden keek de Mol Yvon op het krokodilleneiland naar een oude aflevering van WIDM.
Dat was toen een officiëlle hint.
Dit jaar zitten er oude molafleveringen in het huisje-boompje-beestje filmpje van Eva.

Volgens deze theorie vallen nu Nadja, Dick en Eva af, en zou in de volgende afleveringen bij de andere kandidaten nog meer oude officiëlle molhints te zien moeten zijn. Behalve bij 1 kandidaat, die is dan de mol van 2007.

Uiteraard is het nog maar een theorie...

Vind dit een zeer goede theorie. Alhoewel 2 van de 3 hoog in mijn mollijstje staan :P

Lies

ja en heeft iemand hier ooit gehoord van japanse meters? :P