Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 3

Gestart door hillo, januari 18, 2007, 22:00:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Wederom een afvaltocht deze molaflevering. Misschien omdat de hele molserie een afvaltocht is? Wie het weet mag het zeggen. Maar toen de kandidaten de test gingen maken leek het of Paul niet veel te zeggen had. Leek het, inderdaad. Hij kreeg rood maar kreeg een 2e kans als hij 4 molboekjes jatte. Dat lukte en niemand viel af! En die metro-opdracht.. Wie het weet.. mag het zeggen! :P

Wat heb jij te zeggen?

hillo

Eva is nog steeds de mol voor mij. Ze gaat als allereerste die tocht lopen en krijgt dan dus ook als eerste die portofoon in handen om 'stiekem' mee te luisteren. Wie een portofoon heeft, kan storen door het knopje in te drukken! Het kan dus dat ze zo heeft willen mollen, of ze is de mol niet natuurlijk, of het ging nóg anders :P
In de trein zegt ze tegen iedereen "ga maar weer zitten, we hebben het opgeschreven!" (bij de eerste treinstop) Dat was het cruciale punt..... Ruik ik sabotage?  ::) :P

Marloes

Menno was een beetje het tegenovergestelde van een mol :P Ik kon hem niet echt ergens op betrappen.. misschien wel express.. en ik dacht dat paul ook op menno zat, toch?
Nadja was weer zo ontzettend duidelijk aant mollen.. een beetje te duidelijk..
Verder heb  ik niet echt bepaald verdachten.. dus nu heb ik gewoon eijk geen mol :P


hillo