Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 4

Gestart door hillo, januari 26, 2007, 17:02:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Een nieuw record gehaald tijdens alweer de 4e aflevering van wie is de mol! De pot staat terug op 0 euro. De kandidaten (en mol) boden namelijk al het geld op aan voorwerpen.. Verder gingen ze nog rijden in een buggy en werden menno en dick beschoten. Menno's aflevering was het niet, hij kreeg rood en moest naar huis!

Wat vond je?

wicky the viking

Wat ik vond ;

mss een late reaktie , maar dat komt omdat ik eergister de aflevering nog nagekeken heb
en ik ontdekte denk ik iets nieuws
tijdens de veiling wordt maar 1 keer een de indruk gewekt dat Inge de bieding opent
dat was die keer met 3 jokers
al die andere keren is niet te zien wie het 1ste bod plaatst

voeg daaraan toe dat mijn vermoeden dat Dick de mol is en je snapt waar ik heen wil
- heeft Dick echt niet geboden ? of zegt ie dat alleen maar om in een goed blaadje te komen bij de rest
als mol zou hij immers alleen maar de bieding te hoeven "openbreken" dan gaat de rest vanzelf
als hij zich verder sjacharijnig opstelt als de rest wel biedt is zijn aktie geslaagd
Hij lacht in zijn vuistje 

er is iets met die Dick ik vertrouw hem simpelweg niet
hij blijft dus ook nog even mijn 1ste verdachte

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Karel weet toch niet wie de mol is? En hij zegt tegen Dick iets als "goed geboden wou ik zeggen, maar je hebt helemaal NIET geboden!"

als Karel echt niet weet wie het is, heeft Dick inderdaad niet geboden..

(wat niet zegt dat hij de mol niet is..)

wicky the viking

of karel dat weet of niet , zul je nooit te weten komen
ik erbij dat er iets achter zit bij die veiling
het is immers een uitgelezen mogelijkheid voor de mol om ongezien al het geld "weg te roven"
en dat heeft hij of zij ( als het iemand anders is ) zeer goed gedaan
en tja ,
het gedrag van Dick is me daarbij bizonder opgevallen
maar mss komt dat ook omdat ik hem al "op de korrel" had
maar goed , zo lang Dick niet uit het spel gaat zal hij wellicht mijn 1ste verdachte blijven

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

Citaat van: wicky the viking op februari 08, 2007, 16:41:52 PM
maar goed , zo lang Dick niet uit het spel gaat zal hij wellicht mijn 1ste verdachte blijven

Gr.
Robert
Helaas :P