Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door hillo, februari 01, 2007, 23:19:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



De opdrachten deze week waren lastig om je molkeuze te bepalen. Eerst moesten ze blokken stapelen (de pot bleef leeg), en daarna tonnen/vaten verzamelen tijdens een vlotritje waarbij meneer Jol een aantal wespensteken opliep! De pot staat op 2000  euro, 'een begin' volgens Kareltje. Alex wist uiteindelijk het minst van de mol en moest... naar huis :o


Wie is ... de Mol??
en wat ... vond je ervan??

Marloes

#1
Ik vond het een aflevering zoals velen :P
Nadja was weer heel overdreven aant niksen.. een beetje te overdreven..
En Eva .. tja.. nu ik op haar ben gaan letten.. denk ik ook dat zij de mol is.
Jammer dat Alex weg moest.. vond hem wel een leuke kandi..
Renate is mn nieuwe nr 2 mol..


hillo

Eva is de mol: eerst gaat een beetje twijfel lopen zaaien bij die blokken ("weet je dat wel zeker?? moeten die niet omgekeerd??") en vervolgens gaat ze met Nadja in een team op het vlot. Zij ging een beetje lopen niksen 'om Nadja uit haar tent te lokken' (yeah right) en als het dan mislukt verdenkt iedereen natúúrlijk Nadja weer! En niemand Eva, want het was allemaal Nadja's schuld dat het mislukte! Eva krijgt zelfs veel kijkers mee door dat stukje biecht waarin ze vertelt dat ze zo op Nadja zit en haar o zo verdacht vond omdat ze niet fanatiek was...

de MOL dat ze is! :P

kijk ook eens naar het moment dat Alex afvalt en het gezicht wat Eva dan trekt.. Ik vind het een 'shit, mijn maatje had niet door dat ik het was' - gezicht :P

hillo

Hier de brieven die de kandidaten binnenhaalden:

Dick van Menno:


Dick van Sander:


Paul van Liesbeth:


Paul van Menno:


Paul van Sander:


Renate van Liesbeth:

hillo

Het enige wat me echt opvalt is Sander die tegen Paul zegt hun nacht samen nooit te vergeten :-\

Lies

Citaat van: hillo op februari 03, 2007, 18:51:38 PM
Het enige wat me echt opvalt is Sander die tegen Paul zegt hun nacht samen nooit te vergeten :-\

mja idd dat dacht ik ook :P

Sjors

Citaat van: hillo op februari 03, 2007, 18:51:38 PM
Het enige wat me echt opvalt is Sander die tegen Paul zegt hun nacht samen nooit te vergeten :-\

Dat zeg jij tog ook altijd over je nacht met Luc?

Luc

Citaat van: Sjors op februari 06, 2007, 22:31:27 PM
Citaat van: hillo op februari 03, 2007, 18:51:38 PM
Het enige wat me echt opvalt is Sander die tegen Paul zegt hun nacht samen nooit te vergeten :-\

Dat zeg jij tog ook altijd over je nacht met Luc?
bah :P

hillo

Citaat van: Sjors op februari 06, 2007, 22:31:27 PM
Citaat van: hillo op februari 03, 2007, 18:51:38 PM
Het enige wat me echt opvalt is Sander die tegen Paul zegt hun nacht samen nooit te vergeten :-\

Dat zeg jij tog ook altijd over je nacht met Luc?

welke nacht met luc??