Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 7

Gestart door hillo, februari 16, 2007, 15:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Deze week moesten ze allemaal flessen zoeken. Het geld dat de mol vond ging niet de pot in, dus de stand van de pot is onbekend vanaf nu! (tot Inge eruit gaat) Verder was er nog een opdracht met tenten en prijzen waar de vrijstelling uiteindelijk aan Inges neus voorbijging en ook Nadja, die hem hard nodig bleek te hebben, kreeg hem niet. Tot slot was er nog een rondleiding waar geld werd verdiend en viel Nadja af.

Wat vonden wij ervan?

Marloes

Flesjes zoeken :D Ook al konden maar twee mensen ook maar iets gevonden krijgen.
Kvond het niet zoown leuke opdracht eijk :P Vond het een beetje saai :P
Toen ze gingen slapen in de tentjes werd het interessanter ( Nadja.. vette actie! :P)
maar op die ene actie na,, was eijk die opdracht ook best saai :P
Wat een saaie opdrachten he :P
Toen die rondleiding.. het viel mij meteen op dat Inge zoveel vragen stelde ::) :P en de rest viel ook enorm op ::) en ik verklaar paul tot gek dat hij die joker inzette :P (of had ie die anders niet zelf mogen houde?)
Nouja.. ik vond het iig een beetje een boring aflevering (wat je wss al gemerkt had :P)

Wie is de mol?
Makkie, Eva. :P

Wat vond je van de afvaller?
leuke kandi

Wat vond je van de rest van de aflevering?
Boring.. haha :P :P

hillo

ben het ergens wel met je eens dat de opdrachten niet zo spectaculair waren als veel anderen, maar vond de aflevering niet saai hoor! :P

Elke aflevering van de mol is gewoon weer heerlijk om naar te kijken enzo, enneh, ik kan geen discussie hierover aangaan loes! :P want ik weet niks te zeggen, dus laten we het dan hebben over wie de mol is :P

Inge omdat ze haar tentje niet uitging?
Paul omdat hij het koraal niet stuk wilde maken met zijn bootje?
Eva omdat ze het gewoon is?
Renate ook al stemde Nadja op haar?
Of toch Nadja? Die het overduidelijk niet was en er nu ook uitligt?

Lijkt me wel duidelijk ja, maar omdat we een discussie voeren, zeg ik gewoon dat het Paul is.. Goed, kom maar op, wie gaat met mij de discussie aan? :P

Marloes

Ik! Ik zeg dat het Inge is!
Ze wou haar tentje niet uit,, een echte mollenstreek!

hillo

Nee hoor, inge is zooooo niet de mol! ::) Waarom zou de mol dan zo overduidelijk zoveel vragen stellen? Wat mij boeit is wie heeft bedacht dat ze alles op moesten schrijven in hun mollenboekje over die rondleiding, want een van de mogelijke opdrachten was alles noteren! :o

Ik denk dat dit de mol is geweest! Die dat heeft bedacht! Maar dat zegt natuurlijk niets over wie het dan is :P dus ik ga gewoon voor Paul ::)

Paul is zooooooo de mol, die zomaar geld verdiend uit het niets! En hij wilde toch niet z'n vraagteken afstaan he :o de smiecht!

Marloes

Ja maar als Paul de mol was,, had hij dat geld toch nooit binnengehaald? :P

hillo


Marloes


hillo

goed, een minder kort antwoord, want korter kan niet!

Paul wilde vast van al die verschrikkelijke verdenking die op hem ligt af :P

(overigens voor iedereen die niet weet dat ik Eva verdenk: zij is het en ik twijfel daar niet over :P)

Marloes

Dat overigense had je weg moeten laten en het was nog iets geloofwaardiger geweest :P :P
(maarja overigens voor iedereen die het niet weet :P .. ik verdenk eva ook en ik twijfel ook niet :P)


Paul had niet eens verdnekingen :P


Lies

ja rare aflevering.. nadja die dr uit ging..
maar de mol? misschien toch Inge? Toen karel haar bordje neer ging leggen hoorde je zon'n mol geluidje.. :P
en dat van dat vragenstellen viel mij ook direct op :P maja dat hoorde er dus bij