Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 8

Gestart door hillo, februari 22, 2007, 21:38:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Ik ben in shock, werkelijk waar, niemand ging eruit deze week. Dat kan anders (sander)! Volgende week nog een opdracht met z'n 4en en misschien wel de hele finale? Deze week werd er in ieder geval een smerige kever gegeten door Eva wat tevergeefs bleek te zijn, klommen de kandidaten in bamboe voor enveloppen, kreeg Renate een visioen wat de opdracht redde en bleek iedereen eerlijk te zijn wat de pot weer wat spekte.

Wat vond je ervan?

Luc

Citaat van: hillo op februari 22, 2007, 21:38:43 PM


Ik ben in shock, werkelijk waar, niemand ging eruit deze week. Dat kan anders (sander)! Volgende week nog een opdracht met z'n 4en en misschien wel de hele finale? Deze week werd er in ieder geval een smerige kever gegeten door Eva wat tevergeefs bleek te zijn, klommen de kandidaten in bamboe voor enveloppen, kreeg Renate een visioen wat de opdracht redde en bleek iedereen eerlijk te zijn wat de pot weer wat spekte.

Wat vond je ervan?
Geen kever, een tor!

poltergeist

In Nederland en Belgiƫ komen ca. 4000 soorten kevers voor, waaronder veel kevers zoals de tor en het schrijvertje

hillo


hillo

Dit is echt een supergoede serie vind ik. Vanaf aflevering 1 is het voor mij niet 100% duidelijk wie de mol is. Ik weet dan wel 'zeker' dat het Eva is, maar het verbaast me ook niet als het Inge of Paul is ofzo :P En de spanning weten ze er ook geweldig goed in te houden dit jaar. Deze cliffhanger, sander die terug komt in aflevering 9.. geweldig! :P

Als Eva nou ook nog de mol blijkt te zijn is het helemaal geweldig!

hillo

En ik geloof lekker niet in de handentheorie >:(

enneh,

BELANGRIJK:

Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.

Sjors

NU maar hopen dat we morgen weten wie die mol is, heb geen zin om nog 2 weken te wachten

wicky the viking

#7
Citaat van: Luc op februari 22, 2007, 22:55:52 PM
Geen kever, een tor!

en ook nog eens een rotte tor
volgens eva
een tor die rot  is een "rottor"

Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

#8
Citaat van: wicky the viking op februari 28, 2007, 20:35:06 PM
en ook nog eens een rotte tor
volgens eva
een tor die rot  is een "rottor"

Gr.
robert


Rottor

Had een uitspraak van Dick kunnen zijn :P

Lies

Citaat van: hillo op februari 28, 2007, 18:31:20 PM
En ik geloof lekker niet in de handentheorie >:(

enneh,

BELANGRIJK:

Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.

ja nou daaag! Wie is de mol is toevallig veeeeel belangrijker! puh!

Marloes

Citaat van: Elfje99 op maart 01, 2007, 10:08:59 AM
Citaat van: hillo op februari 28, 2007, 18:31:20 PM
En ik geloof lekker niet in de handentheorie >:(

enneh,

BELANGRIJK:

Op donderdag 8 maart wordt er op Nederland 3 geschaatst en op Nederland 1 gevoetbald. Hierdoor vervalt de uitzending van Wie is... de Mol?
De geplande aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.

ja nou daaag! Wie is de mol is toevallig veeeeel belangrijker! puh!
STOM >:(!   :P

Marloes

Weetje ... bij ons op school denkt iedereen dat het Renate is behalve ik ;D