Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie is de beste mol?

Gestart door hillo, maart 19, 2007, 21:56:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de beste mol ooit?

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge

hillo

Er zijn nu vele tactieken als mol gebruikt en ik vraag me af welke nou het leukst/best wordt gevonden. Laat maar horen dus :P

hillo

0. Eva
1. Elise
2. George
3. Milouska, maar ik kan switchen tussen haar en George
4. Yvon
5. Deborah
6. Inge
7. Nico

Elise vond ik gewoon erg leuk mollen en ondanks dat ik haar door had vond ik dat ze veel gemold had zonder dat ik dát echt doorhad. George idem dito (toen ik keek wist ik al dat hij de mol was, dus dat was een beetje jammer..). Hoe hij zichzelf bang kon praten, bewondering! :P en Milouska, echt, wow, dat ze dat zo goed kon spelen.. Petje af! Ook Yvon vond ik een leuke fanatieke mol die ik misschien wel door had gehad als ik er niet van overtuigd zou zijn dat de mol een man moest zijn (Marc-Marie was m'n laatste optie, maar hij bleef over, dus hij MOEST het wel zijn :P ). Deborah heb ik onlangs nog gezien en haar had ik denk ik als de serie nu afgespeeld zou hebben wel doorgehad hebben, maar toch een leuke mol.

Inge, tsja, geweldig gespeeld, maar jammer dat ze niet echt molde. Dreig maar met briefjes richting Renate en Nadja ofzo dat ze haar werk afpakken.. Beetje jammer :(

En Nico, beetje klungelige, maar toch grappige mol, die ik meteen doorhad :P Ook met mooie acties, maar toch de minste van allemaal......

Ze waren gewoon allemaal goed en verdienen een groot compliment voor het feit alleen al dat ze zo'n rol 3 weken lang intensief en vervolgens nog eens 6/7 maanden  volgehouden hebben!! :)