Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Expeditie Robinson 2005 Nieuws

Gestart door Sjors, juni 12, 2005, 22:01:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nicky

#15
Expeditie Robinson: 12 september

Expeditie Robinson start bij Talpa op 12 september. De uitzendtijd is op prime time van half negen tot half tien 's avonds. Na de mannen tegen de vrouwen en de Belgen tegen de Nederlanders zijn de kampen voor de vijfde serie dit maal ingedeeld op leeftijd. In het ene kamp zijn deelnemers te vinden tussen de 18 en 30 jaar oud, en in het andere kamp de 40-plussers.

Bron: Mediawatchers

Sjors

Talpa zend Expeditie 2 weken eerder al uit

Talpa heeft besloten om de concurentie met Terra Incognita aan te gaan. De uitzendingen van Expeditie Robinson 2005 starten nu 2 weken eerder dan eigenlijk gepland was. Op Maandag 29 Augustus  wordt er begonnen met de eerste aflevering, deze uitzending is van 20.30 tot 21.30 uur te zien op Talpa. Op Zondag 4 September komt er een speciale kandidaten aflevering. Deze aflevering begint om 21.30 en duurt tot 22.30 uur.

Luc

Komt het tegelijk?!?! Neeeeee! Dan moet ik het op videoband opneme...geeeeen zin in!

*Hoopt dat het alleen 2 weken eerder begint...niet op dezelfde dag/uur enzo!*

Sjors

Citaat van: _Luc_ op augustus 03, 2005, 23:20:48 PM
Komt het tegelijk?!?! Neeeeee! Dan moet ik het op videoband opneme...geeeeen zin in!

*Hoopt dat het alleen 2 weken eerder begint...niet op dezelfde dag/uur enzo!*

alleen de kandidaten aflevering valt tegelijk. Verder zijn de uitzendingen van Expeditie gewoon op maandag

Luc


Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Familieleden van Expeditie Kandidaten lijden ook honger

Vandaag heeft Talpa bij haar aftrapuitzending een klein tipje van de sluier gelicht over Expeditie Robinson. Bekend was al dat de strijd zou gaan tussen jong en oud. Maar daarnaast zullen ook de familieleden van de kandidaten een week lang op de proef worden gesteld op een apart eiland. Voor de rest zijn veel elementen uit de expeditie gelijk gebleven.

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Volgens mij is www.robinson2005.tv een beetje inde war. Want wat zag ik op de site:

Ik ben op vakantie tot 20 augustus