Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Expeditie Robinson Fandag

Gestart door Tinuzzz, november 13, 2005, 20:38:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz



Na het grote succes van vorig jaar organiseert ExpeditieRobinson.net ook dit jaar een Expeditie Robinson Fandag in Amersfoort. Ontmoet mede-fans, kandidaten en insiders van het programma in het sfeervolle Grant Caf? van de Observant.

Op het programma zullen o.a. staan:

    * Een pittige Quiz om je kennis over de afgelopen Expeditie nog een keer toetsen - hierbij kan je een mooie prijs winnen.
    * De Veiling - Ook dit jaar veilen we weer de leukste en grappigste dingen van Expeditie Robinson
    * Het Vragenvuur, waarbij je je favoriete kandidaten het vuur aan de schenen kan leggen

Kandidaten die hebben toegezegd te komen:
- Douwe (!)
- Elbert
- Emma
- Esther
- Fleur
- Johnny
- Marleen
- Marnix
- Meredith
- Nicole
- Tom
- Ernestine (ER 2004)
- Pieter (ER 2001)

Zaterdag 10 December 2005
Deuren open: 13:00 uur
Start programma: 13:30 uur
Einde: plm 17:00 uur
Entree: 6 euro pp bij vooruitbetaling / 7,50 euro pp aan de zaal

Schrijf je snel in!

De locatie waar de Expeditie Robinson Fandag zal plaatsvinden is De Observant in Amersfoort. Dit meer dan vijf eeuwen oude klooster is gelegen rond een binnenplaats en biedt een uitstekende plaats voor een fandag.

De Observant kent een rijke geschiedenis. Zo is het in het verleden gebruikt als minderbroedersklooster, schuttersdoelen, logement, artillerieschool, werkhuis tot wering der bedelarij, kazerne, particuliere woning en glasblazerij. Het gebouw is onlangs geheel gerestaureerd en heeft nu ondermeer een functie als stadsinformatiecentrum. Voor de deur bevindt zich een ondergrondse parkeergarage en het station ligt op loopafstand.
Stadsinformatiecentrum 'De Observant'
Stadhuisplein 7
3811 LM Amersfoort

De route

Klik hier om je in te schrijven!!

Om een duidelijker beeld te krijgen wie er ?cht op de fandag komen ?n om er zeker van te zijn dat mensen die zich inschrijven ook werkelijk komen, hebben we het vooraf betalen ingevoerd. Dit omdat er tot nu toe nogal wat mensen op het laatste moment besloten af te zeggen of zonder iets te zeggen helemaal niet kwamen. Uiteraard blijft het mogelijk gewoon aan de kassa te betalen.

Nadat je je hebt ingeschreven, heb je nu 2 mogelijkheden om de entree te betalen:

    * Van te voren via bank of giro. De entree bedraagt 6 euro per persoon en je bent er zeker van dat je toegang hebt tot de fandag.
    * Tijdens de fandag zelf aan de deur. Je betaalt iets meer namelijk 7,50 euro per persoon Bovendien hebben we besloten dat degene die vooraf betalen (omdat we zeker zijn van hun komst) voorrang krijgen


Het vooraf betalen van de entree geeft je dus niet alleen financieel voordeel, maar je bent echt zeker van een plaatsje tussen je favoriete deelnemers van Robinson!!!
Op dit moment kunnen maximaal 100 mensen binnen. Mocht het aantal belangstellenden dit aantal ver overschrijden, gaan we kijken of we een extra zaal erbij kunnen huren.

Mocht je beslissen van te voren te betalen dan kan je dit doen op de volgende rekening:

Bedrag: 6 euro per persoon
Giro: 4026214
t.n.v. W. Hoogland
te Volendam
o.v.v. Je naam en het unieke toegangsnummer dat je van ons krijgt als we je inschrijving bevestigen.

Bij overboeking van buiten Nederland zijn de volgende gegevens nog van belang:
IBAN: NL32 PSTB 0004026214
BIC (=SWIFT adres): PSTBNL21
(overboeken op basis van gedeelde kosten)

Ten slotte:
Het bedrag moet uiterlijk vrijdag 9 december op onze rekening staan. Houd daarbij dus rekening met een paar dagen overboektijd. Mocht je betaling niet op tijd binnen zijn dan moet je alsnog aan de zaal betalen. Het bedrag dat dan eventueel later toch nog op onze rekening verschijnt, wordt teruggeboekt. Er zal een lijst gepubliceerd worden van mensen die betaald hebben. Daarop kan je dus controleren of je betaling door ons is ontvangen.

Bron: www.realitynet.org

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors


Luc

Zou opzich wel wille..maar dan moet er wel iemand meegaan die k ken ;)

Lies

 :-\ Toen ik het mijn mama vertelde reageerde ze zo van ow leuk maar jij gaat dr niet heen weet je wel.. misschien mag ik wel als juudith mag ::) maja dan moet zij maar ook net willen he :P

Tinuzzz

#4
Ik ga misschien wel heen met iemand anders haar moeder en broertje.
En mijn moeder reageerde ook zoals jouw moeder elfje :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus