Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Shortgame 3 - België

Gestart door cchiel, juni 06, 2012, 22:36:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

cchiel



Dit weekend + volgende week ben ik (heel) weinig online.
Daarom zet ik dit keer jullie aan de bak.

Hieronder volgt een bucketlist. Een lijst die je voor de deadline gedaan moét hebben!
Voer de opdracht uit en krijg de beloning die erachter staat.


Bucketlist:
-   Post de beste 9gag-grap-post (Ik kies de winnaar) 1 ster
-   Post een printscreen van een potje mijnenveger die jij gewonnen hebt van een tegenspeler van dit spel 50 piek
-   Geef de bom door. Heb je de bom? Geef hem zo snel mogelijk door. Dit doe je door vetgedrukt te posten aan wie je de bom geeft. Persoon die de bom heeft: - 1 ster.
-   Een eigen gemaakte foto posten van een ei met een gezicht van zwarte stift 50 piek
-   Win de veiling. Dit geef je aan door in het piekbedrag rood te posten. 1 ster + ???
-   Een link posten van de meest nutteloze site (Ik kies de winnaar) 30 piek
-   De meeste berichten posten 1 ster
-   De puzzel oplossen. Welk getal krijg je als je de legpuzzel af hebt? Voor Hillo in de bijlage. Antwoord in het groen posten. Je laatste antwoord geldt. 1 ster voor de persoon die het goede antwoord als eerst post.

-   Een recensie schrijven over Hunted (minstens 200 woorden) 1 ster
-   Iemands vereiste woord raden. Iedereen moet een bepaald woord in dit topic gebruiken. Die krijgt hij per persoonlijk bericht. Als de persoon dit woord niet post, jat ik 2 sterren van hem/haar af. Woorden raden met naam erbij van kandi in het oranje. Eerste poging blijft tellen. Raad je een woord van een ander als eerste: 1 ster. Wordt jouw eigen woord geraden? -1 ster
-   Een lijst posten wat je in 24 uur gegeten hebt. Voor een in mijn ogen reëel en dus niet verzonnen lijstje 30 piek.
-   Een unieke kleur kiezen. Kopieer en plak je naam in de lijst. Sta je na de deadline als enige bij een kleur, win je. Sta je met twee, met meer of helemaal niet in het rijtje, verlies je. Je mag alleen jezelf invullen.
Rood:
Blauw:
Geel:
Pimpelpaars met een goud randje:
1 ster als je alleen staat
-   Samen met iemand tot 30 tellen, zonder dat jullie onderbroken worden. Tellen doen jullie om en om per post. 30 piek voor ieder.
-   Het 100e bericht posten 2 sterren
-   Beste slogan maken voor sjorsforum (Ik kies de winnaar) 1 ster

-       Maak een post met citaten met al jouw behaalde opdrachten van deze bucketlist. 1 ster stelen van een zelfgekozen tegenspeler + 30 piek



Meerdere opdrachten sluit ik niet uit. (Tips altijd welkom)

Deadline: Onbekend (ivm de bom) Dit zal ongeveer dinsdag/woensdag zijn..??

cchiel

De bom ligt bij Lies

Hilje: Dat is een plaatje van een bom

Lies


Sjors

Dat is weer eens een flinke waslijst aan opdrachtjes...
Ik ben vrijdag/zaterdag niet en zondag iig weinig online..

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Bom naar Hilje

Hij zal nu toch nog niet ontploffen..

Lies

#6

Ulysses

Lekker zinloos, maar wel goed om je browser te starten op school pc's:

http://www.lepel.nl/

De reclame link links zou zinvol zijn.. als hij naar een lepelsite was geweest? =P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."