Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Roderick Veelo is niet de mol

Gestart door Sjors, november 20, 2005, 19:52:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors


Sjors

Zetten ze naast de kale presentator, nog een kale neer

hillo

Roderick maakt toch weer een redelijke kans bij mij als mol...

Sjors

Dit is tot nu toe nog steeds mijn mol, mijn gevoel zegt het gewoon.

Laucielau

Look Into My Eyes

hillo

Ik ben alle afleveringen aan het terugkijken en nu, na 4 afleveringen, heeft hij nog geen rooie cent verdiend! Volgens mij heeft hij ook in 5 t/m 8 nauwelijks iets gewonnen! Kortom: Jorge es el talpa! :P (Roderick is de mol ;))

hillo

goed, nu ook aflevering 5 t/m 7 gekeken en hij is echt onwijs verdacht bezig geweest. Plus dat ik nog wat dingetjes gevonden had richting hem!

Tijdens de test van aflevering 6 was er een vraag: Wat was de geheime opdracht van de mol tijdens het diner?
Je kan duidelijk zien dat als roderick de test (lachend) maakt, hij met zijn muis naar het volgende antwoord gaat: Verwissel van plaats met de mol...      Dit was zijn eigen opdracht! en de mol vult alles op zichzelf in ;)

Bij de opdracht bij de kapel in aflevering 7, zie je iedereen van tevoren in een tentje zitten, behalve, jawel!, Roderick!! Hij zat natuurlijk in de kapel :P

Als iemand een fout antwoord gaf, klingelt de mol meerdere keren met de bel. Bij het foute antwoord van Roderick, is dit 2 keer. Bij de foute antwoorden van de rest, is dit net zolang totdat de kapel dicht is!! Oja, karel is het niet die in de kapel zit, want zodra hij "Milouska" zegt, kijkt zij achterom. Dit wijst dus dat Karel achter de kandidaat zat!

Als je al deze dingen optelt bij het feit dat Roderick geen cent in de pot heeft gebracht, dan moet je haast wel tot de conclusie komen dat Roderick, onze eigen Rodrigo alias Jorge, het molletje is!

hillo

Roderick is niet de mol, hij verliest in de finale!