Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Eerste hint al ontdekt? a.k.a. Hints-topic

Gestart door Tinuzzz, december 05, 2005, 18:23:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

kan naar mijn idee op iedereen slaan! Maar die foto's die ik gevonden heb wijzen naar Roderick!! (het waren gewoon die foto's zoals nu op de site, alleen dan milouska groen, fred rood en op die van Roderick stond het mollogo)

Mystery1


hillo

ik weet niet hoe ik eigen foto's kan posten :-\ als iemand me dat kan uitleggen, kan het wel

Mystery1

je moet naar een site zoals www.imageshack.us dan moet je je eerst even aanmelden en kan je daarin foto's uploaden. Daarna kan je de code's kopieren van de foto's om in forums te plaatsen en dan staan ze online

hillo

#19



Dit stond er!!
Lijkt me duidelijk toch?
Dit is trouwens net zo nep als de eerste "hint" van tinuzzz hoor, kheb t zelf maar ff in elkaar geknutseld

Mystery1

Ja dat lijkt me zeker duidelijk!
hoe nep deze hint is!!!

Faabjuh

Gekk eigenlijk dat er mensen zijn die Roderick verdenken als mol, vertel eens waarom dan? ???

Lies

Je moet de mensen een plaatjes opschuiven,
Fred. de mol
Rod. de winnaar
Milo. int rood :P

Marloes

Als het allemaal een plekje naar links opschuift, dan is het zo zoals ik dnek :)

hillo

Citaat van: Faabjuh op mei 01, 2006, 14:50:42 PM
Gekk eigenlijk dat er mensen zijn die Roderick verdenken als mol, vertel eens waarom dan? ???

simpelweg, omdat hij het gewoon is! Hij heeft echt nog niks goed gedaan! Kijk maar eens de afleveringen terug en kijk hoeveel geld hij nou heeft binnen gebracht!

Lies

Citaat van: marloes op mei 01, 2006, 10:30:24 AM
Milouska is zwanger! Dat staat er ook,, ze ontdekte het in Argentinie..


t ziet er inderdaad wel zo uit ;)

Faabjuh

Citaat van: hillo op mei 01, 2006, 15:06:13 PM
simpelweg, omdat hij het gewoon is! Hij heeft echt nog niks goed gedaan! Kijk maar eens de afleveringen terug en kijk hoeveel geld hij nou heeft binnen gebracht!
Wat een onzin feit, 'omdat hij het gewoon is'. En je hebt ook misschien wel gelijk dat hij niks heeft verdiend voor de groep, maar hij heeft er ook niks uit gehaald. Een mol gaat niet er bij staan en maar denken, zij doen het wel.  :-\