Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie is de Mol 2006 Nieuws

Gestart door Tinuzzz, februari 03, 2006, 20:53:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Post hier al het nieuws, en post ook de bron erbij!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Wil je ook Wie is de Mol? series op DVD?

Kijk dan even hier!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Er heeft iemand op het offici?le WIDM-forum Mollenberichtjes gepost onder de naam De Mol 2006.
Het betreft de volgende posts:

CiteerORIGINEEL: De Mol 2006

Ik heb een heleboel mooie streken uitgehaald tijdens de opnamen. Als je op alle details let, kun je achterhalen wie ik ben!!

Succes

CiteerORIGINEEL: De Mol 2006

Grappig om te zien hoe jullie nu al speculeren of ik al dan niet de echte ben  Ik laat me hier (nog) niet over uit! Je zult het vanzelf wel merken, dus heb geduld!!!

Of hij/zij echt is? We zullen het nu nog niet weten!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Denk dat t gewoon een grappenmaker is!

Sander

Haha precies en het is altijd zo dat je als je op de details let je er achter kunt komen toch  ;D
Sander

Mystery1


Sjors

18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.

------------------------

Widm.com

hillo

Thailand... lijkt me een leuk land om het spel te doen!