Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mollenboekje van iedereen

Gestart door Tinuzzz, maart 08, 2006, 17:45:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Zet hier iedere week je hersenspinsels neer.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Dit is mijn Mollenboekje van Afl. 1:

Liz biedt zich gelijk aan om weg te gaan
Toine zegt te winnen en lacht flauw
Frederique lacht steeds wanneer Karel iets zegt
Richard ook
Richard wil gelijk complot met Milouska
Roderick associeert zichzelf met de Mol
Mary-Lou doet flauw over zichzelf
Geert zegt iets verkeerd bij Speeddate
Richard ook
Chris heeft op de dag al 2x gelogen
Peggy mist 2000 euro
Geert lacht tijdens executie
Richard liegt over hoogtevrees
Mary-Lou en Milouska willen niet over de brug, maar gaan toch wel
Milouska en Geert: -1000 euro bij het memory-spel
Toine kan 2000 euro pakken, maar neemt een vrijstelling voor zichzelf

Een hele vage hint:

Ze zijn in Bariloche
                 |
                  > Richard

Alles wat rood is, is niet meer waar omdat deze deelnemer uit het spel is
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Aflevering 1

Wie is de mol .... NIET

Geert, want hij valt af :P
Liz, want zij zet zichzelf eigenlijk buitenspel door 3 afleveringen gescheiden te zijn van de groep en maar 1 opdracht(je) te doen in 3 afleveringen! :o Ze kan dus maar zeer weinig saboteren
Roderick, want hij doet precies hetzelfde als Liz
Toine, want hij maakt zichzelf al veel te verdacht! Een mol is naar mijn idee toch wel subtieler!
Peggy, want zij is inderdaad té lief :P. Haha, of eigenlijk is dat gewoon meer een gevoel van mij :P

De anderen (Chris, Frédérique, Mary-Lou, Milouska en Richard) kunnen naar mijn idee allemaal de mol nog heel goed zijn!

Verdachte Dingetjes

- Richard zegt bij zijn vraag over Mary-Lou (met welk dier vergelijkt Mary-Lou zich?) meteen "met een kat". Daarna verbetert hij zich gauw en zegt: "Eekhoorn". "Helaas" voor hem telt het eerste antwoord.
- Zodra Richard zich verbeterd heeft lijkt Milouska iets te willen zeggen als: "Ja, maar eerst zei je kat! Dus dat telt niet!" In de aflevering is namelijk te horen: "Ja, maar je...." en vervolgens slaat Milouska haar hand voor haar mond. Versprak zij zich bijna???
- Chris moet 2x naar voren komen om iemand een vraag over hem te laten beantwoorden! Ook Mary-Lou komt 2x aan bod. 1 keer om zelf te antwoorden en 1 keer om iemand te laten antwoorden. Deze 2 hadden dus 2x zoveel kans om te saboteren in deze opdracht vergeleken met de rest (die allemaal 1x aan de beurt waren)
- Bij de brug zegt Karel: "Hoe sneller je over de brug komt, des te meer voordeel heb je in het volgende spel." Richard zegt direct als eerste te willen omdat doodsbang is en anders helemaal niet meer durft. Is hij echt bang? Of wilde hij soms dat hij die vrijstelling zou krijgen om de anderen gelijke kansen te geven in de test? Opmerking: Zodra Richard over de brug loopt lijkt hij totaal geen last van zijn hoogtevrees te hebben!
- Mary-Lou lijkt vreselijk bang, maar onder die grote sjaal van haar zouden best wel eens gesneden uien kunnen zitten om haar te laten huilen :P. Ok, dat is misschien wat overdreven, maar ze is actrice en kan haar hoogtevrees dus makkelijk overdrijven om krediet te winnen binnen de groep!
- Bij het memoryspel verliezen Geert en Milouska 1000 euro uit de pot waardoor er uiteindelijk niks bij komt (Toine won 2000).
- Toine besluit geen risico te nemen en gaat daarom niet voor de € 2000,- maar speelt Geert in een keer uit het spel.
- Bij het maken van de test moet je voor de lol eens naar de handen van sommige kandidaten kijken. Die trillen verschrikkelijk!

Mogelijke Hint(s)

Voorlopig heb ik er eentje gevonden:

Als je de leader bekijkt zie je dat 2 namen verkeerd gespeld zijn. Die van Mary-Lou en die van Liz ->

Mary-Lou van Steenis wordt in de leader gespeld als Mary-Lou van Stenis. Zonder E dus!
Liz Snoyink wordt in de leader gespeld als Liz Snoijink. De Y is een IJ geworden!

Dit zou twee dingen kunnen betekenen:
1) Dit zijn de winnaar en de mol. In dat geval denk ik dat Mary-Lou de mol is en Liz de winnaar. Reden: zie eerste stukje van mij "molboekje".
2) Het is iets met letters. De E mist en de Y is verandert. Dit zou kunnen leiden naar Mary-Lou van Steenis, Peggy Vrijens of Frédérique Huydts. Vorig jaar was er volgens mij ook zoiets ontdekt dat er letters ontbraken enz. en dat bleek uiteindelijk ook niks te betekenen.

Mijn ....

Mol: Chris
Winnaar: Mary-Lou
Verliezer: Peggy
Volgende Afvaller: Toine

wicky the viking

Citaat van: Tinuzzz op maart 11, 2006, 09:17:27 AM


Alles wat rood is, is niet meer waar omdat deze deelnemer uit het spel is

hoezo ? alles wat rood is is niet meer waar ?
geert heeft toch een verkeerd antwoord gegeven ;
en hij heeft toch 1000 euro verloren ?
oke hij is niet meer de mol maar die dingen zijn toch zeker nog wel waar hoor


gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

Als Miljouska de Mol zou zijn, zou ze de volgende instructies hebben gekregen lijkt mij:

Zorg ervoor dat je als laatste over de brug komt (Ze doet alsof ze het eng vind), dan kan je meteen als eerste 1000euro in de min maken. Je kan moeilijk het hele memoryspel onthouden, maar deze 2 -1000 liggen onder elkaar: niet te missen.

Het valt niet op, omdat het de allereerste zet is. Of toch wel?

Laucielau

Neej idd... dat zou niet opvallen van Milouska... Ik denk dat ze opzich wel de Mol kan zijn; ik kan ook geen pijl op dr trekken, ze weet volgens mij niet echt hoe ze zich moet gedragen  8)
Look Into My Eyes