Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 2

Gestart door hillo, maart 17, 2006, 22:46:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo




Hoe vond jij hem? Meld het hier!

hillo

#1
Nú alweer gegrepen door de mol!

Hoe kon het ook anders bij dit spel? Je wordt gegrepen door de mol... Zodra je iets verdachts ziet bij 1 persoon, is direct niemand anders meer de mol. Alleen die ene en niemand behalve die ene. Je staart je blind en dan...... is het rode schermpje daar!

Zo ook bij mij: Chris
Zodra aflevering 2 eenmaal begonnen was wist ik gewoon dat het Chris niet was. Ik zat nu al weer fout!

[flashback begint]

Chris of Toine moest eruit volgens de introfilmpjes en aangezien Chris de mol was, moest het Toine wel zijn. Maar dan slaat de twijfel alweer toe: "Hoe kan Toine er nou in vredesnaam uit? Hij heeft 6 jokers! En Chris? Die heeft er geen! Zou hij er dan toch uit gaan? Dat kan toch niet? Chris is toch de mol?" De mol heeft me in zijn greep... Ik kan niet meer los en zit gevangen!

Toch maar Chris volhouden... De eerste opdracht begint. Chris doet het prima! Ook bij de tweede opdracht is het raak! Hij haalt het ene bedrag na het andere binnen voor de pot. "Zou het dan toch iemand anders zijn? Nee, volhouden Hillo! Toine gaat eruit!"

De test wordt gemaakt... Toine is aan de beurt en ..... hij noemt een naam. Een duidelijke naam! En bij de mol noemt de afvaller nooit een naam! Vanaf dat moment weet je het zeker: Chris vliegt eruit! Toch hopen dat hij ook een naam noemt, maar nee... Chris zegt het niet meer te weten!

Zelfs op zo'n moment denk je nog: "Hij kan er niet uit! Hij is de mol!" En toch weet je van binnen dat het scherm rood zal zijn... Karel noemt zijn naam als alleen hij en Richard nog over zijn... Je hoopt van binnen nog dat het groen is, maar je weet wel beter... Chris vliegt diezelfde avond nog terug naar Nederland...

[flashback eindigt]

Zo zie je maar weer. De mol heeft je waar hij je hebben wil. Zodra je valt is er geen weg terug. Zodra je valt is het afgelopen. En dan denk ik bij mezelf: Wat is het toch een heerlijk spel! (en wat een geluk dat ik gewoon weer een nieuwe mol uit kan kiezen ;))




Ik dacht, ik zet het eens op zo'n manier neer... Sorry voor mijn verschrikkelijke schrijfkunsten! ;D

Luc

Leuk voor in de Collumn-hoek!

Lies

Ik vond  't wel weer een leuek aflevering, maar toch wel jammer dat ze het met bekende nederlanders doen, ,want daar ken je de helft al van, dus verwacht je van de mensen die je dan niet kent dat ze het niet kunnen zijn, tenminste dat heb ik.. Weet eigelijk nog steeds niet wie de mol is, al vind ik Frédérique wel beetje verdacht :P

hillo

Ik heb een soort van nieuwe theorie. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit een beetje met Liz en Roderick in mijn maag. Ik vind dat ze die drie vrijstellingen (ervanuit gaande dat ze die naar afl. 4 ook krijgen) té makkelijk verdienen! Daarom had ik het volgende bedacht:

Chris en Geert komen terug in het spel! Volgende aflevering komen ze op spectaculaire wijze terug (samen de tango dansend ofzo :P ) en winnen Liz en Roderick die vrijstelling naar aflevering 4. Daardoor slaan ze wel 1 executie over in ruil voor het nadeel dat ze de groep niet kennen. Pas in aflevering 3 valt dus de eerste persoon af.

Ik kwam op dat idee omdat vorig jaar de groep ook pas kromp in aflevering 3 (roeland die ziek naar huis ging). Nu gaat het naar mijn idee iets te snel met kandidaten! Ze vliegen er één voor één uit... Dat zou dus betekenen dat er dan later in de serie een aantal keer niemand uitgaat en dat lijkt me vrij sterk. Het is natuurlijk wel mogelijk, maar ik denk het niet...

Stel dat mijn bovenstaande theorie uitkomt is Chris denk ik de mol aangezien hij nu heel onschuldig overkomt... Hij keek ook absoluut niet verbaasd toen hij een rood schermpje kreeg en dat zit me een beetje dwars. Hij keek heel rustig en zei op het einde zelfs: "Als ik niet de mol was, dan...."

Wat denken jullie hiervan?

hillo

Jakkes, hij klopt niet... :(
maar we zetten onze molbril weer op en speuren weer lekker verder!