Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 3

Gestart door hillo, maart 24, 2006, 23:58:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Wat vond je van deze spectaculaire aflevering?

hillo

Chris is niet terug gekomen :'(
Naja, ik dacht toch al niet meer dat hij het was de afgelopen week... Ik denk nu dat Mary-Lou de mol is of Milouska... Wat denken jullie?

Marloes


hillo

ik weet het zo net nog niet... ze maakt zichzelf niet echt populair bij de anderen. Ze is wel mijn nummer 2, maar ik heb zo'n gevoel dat ze het niet is omdat ze zo ontzettend verdachte dingen zegt te doen in de biecht enzo... Een nogal warrig verhaaltje van mij he :P maar ik hoop dat het duidelijk genoeg is :P

wicky the viking

Ik vond het een mooie aflevering

En het heeft een ommezwaai in mijn molverdachten teweeg gebracht

waar ik Toine vorige week nog op 1 had staan wordt die plek nu ingenomen door Peggy
Waarom :  Toine legt het er te dik bovenop dat ie de mol is ; die kan de mol nie zijn
Peggy probeert haar maatje ( volgens mij was dat richard )  tijdens die tokkelrace volgens mij alleen maar op een dwaalspoor te brengen , ook geeft ze volgens mij een bewust verkeerde foto op ( als mol weet ze natuurlijk waar de goede foto's zaten )
Veder viel me op dat Peggy de enige was met een rode helm ! Was dat een hint ? of nie ? 

wie ik als tweede verdachte had weet ik zo niet meer maar na deze aflevering ga ik gedeeltlijk mee met frederique ; zij denkt dat Liz de mol is ; ik ga echter voor de andere tangokandi namelijk roderick hij wist als mol welke rottijd in de tent overnachten enzo hij de eerste tijd zou krijgen en heeft ervoor gekozen heerlijk relaxed  te beginnen met het spel

Op drie komt dan Toine terecht omdat ik het nog steeds verdacht vind dat ie zoveel opzichtte "mollenstreken" pleegt dat je haast gaat denken dat ie de mol niet kan zijn , en dan is het stiekum toch
 
gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Peggy is de mol niet, die is veel te lief daarvoor, zoals ze zelf ook al zegt :P

wicky the viking

aya Peggy is daar veel te lief voor ....
tuuuurlijk dat ik daar nog niet aan gedacht had

daarom heb ik vorig jaar Yvon ook niet verdacht want die was er toch veel te lief voor  :D

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Frédérique staat nog op nummer 1 bij mij ;)

hillo

ik vind peggy een beetje de isabelle van dit jaar... iemand die op een gegeven moment niet meer verdacht wordt door de rest van de groep en vervolgens vlak voor de finale afvalt...

hillo

Citaat van: hillo op maart 26, 2006, 19:09:09 PM
ik vind peggy een beetje de isabelle van dit jaar... iemand die op een gegeven moment niet meer verdacht wordt door de rest van de groep en vervolgens vlak voor de finale afvalt...

Ik had gelijk!! Hoezee!! [jumpiej]