Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sydney? Hint op www.wieisdemol.nl

Gestart door Laucielau, maart 27, 2006, 14:07:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Laucielau

De serie "Wie is de Mol" is iedere vrijdag om 20.35 uur op Nederland 2 te zien. De herhaling is zaterdagavond rond 22.30 uur.

Wil jij een stapje dichter bij de identiteit van de mol komen?
Verzet je horloge naar 01.30 uur op het moment dat je vrijdag in aflevering 4 voor het eerst 'Sydney' ziet.

Houd deze tijd aan!

Dit staat er op de begin pagina van wieisdemol.nl

Is Sydney de plaats Sydney of is het een persoon?

Is het zo dat als je dan weer op je horloge kijkt en deze in verband brengt met de huidige tijd er een coordinaat uit komt of een woord?

Wie heeft er een idee?  :-\
Look Into My Eyes

mailman45

Ik houd het op een loink naar de plaats Sydney.

Er staat een kopie van het Operahouse van Sydney in de haven van Buenos Aires. Mar ik denk dat je iets moet doen met de tijd die je daardoor krijgt. Wie weet, is het in werkelijkheid half twee daar, op het moment dat SYDNEY in beeld komt, en zo loopt je horloge synchroon met de opdracht.

Maar dit is slechts 1 van de vele theorieen die hierover gaan.

Er wordt ook gedacht dat het een aanwijzing is, die past in een nieuwe tussentijdse molmeeting.

Er zijn al speurders, die hebben ontdekt dat er op 9 april de marathon in Rotterdam wordt gelopen, in Artis iets speciaals te doen is, en nog een paar dingen. Speur ze, zou ik zeggen.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Marloes

heeft iemand een idee wat deze hint heeft betekend?? of moet het nog iets gaan betekenen??

hillo

ik heb m'n horloge iig niet verzet.. vond het zo vaag  :-\