Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Frederique Huydts Overleden

Gestart door Luc, april 03, 2006, 17:47:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc






www.nu.nl

AMSTERDAM - Frederique Huydts is maandag op 38-jarige leeftijd overleden. Dit meldt De Telegraaf maandag. De actrice is overleden aan de gevolgen van darmkanker.

Frédérique is momenteel op televisie te zien in de eerder opgenomen programma's Wie is ... de Mol? en Dreamtravel. Wie is ... de Mol? wordt op verzoek van Frederique gewoon uitgezonden.


Frederique Huydts werd onder meer bekend van de soapserie Goede Tijden Slechte Tijden.




www.telegraaf.nl

AMSTERDAM - Frédérique Huydts is maandag op 38-jarige leeftijd overleden. De actrice die na ingrijpende behandelingen voor darmkanker weer helemaal op de been zou zijn, werd eind vorige week opnieuw opgenomen in het ziekenhuis met nierproblemen.

Haar manager vertelde vorige week: "De nieren functioneren niet goed waardoor Frédérique een opgezwollen buik heeft vol vocht en lucht."

In 2004 werd bij Frédérique darmkanker geconstateerd. Een interview over haar ziekte staat in het boek 'Buigen als bamboe. Over leven na kanker' van Rob Bruntink en Anja Krabben.

De strijdlustige actrice sprak vorig jaar in het programma Villa Felderhof over haar strijd tegen kanker: "Toen ik hoorde dat ik darmkanker had, dacht ik dat ik in een verkeerde film beland was."

Het grote publiek kent Frédérique van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden (1990-1991), waar ze een seizoen de rol van Annet vertolkte. Sinds haar rol als Roos de Wit in de dramaserie Meiden van De Wit is Frédérique ook bekend in België.

Frédérique zou in september repeteren voor het toneelstuk Nacht, moeder met Linda van Dyck. In dat stuk zou zij een dochter spelen die haar moeder vertelt dat ze zelfmoord wil plegen. Frédérique is momenteel op televisie te zien in de eerder opgenomen programma's Wie is ... de Mol? en Dreamtravel.

Wie is ... de Mol? wordt op verzoek van Frederique gewoon uitgezonden. Dreamtravel komt donderdag te vervallen.

Mystery1

Ik hoorde het net op de radio en ben er echt stil van! Dit kan toch niet! Ik vond haar altijd een mooie vrouw om te zien en heel sterk dat ze het overwonnen had! Het is zo zonde dit! Bah!

Lies

#2
Echt te erg.. Ze zag er zo sterk uit..
inderdaad Bah..
:(
ik weet echt niet wat ik moet zeggen..

Luc

Ik was echt in een schok toen ik het hoorde!

http://www.condoleance.nl/registers/register_6336.html

Teken het Condoleanceregister!

mailman45

Omdat Frederique het graag wilde, blijf ik gewoon naar de serie kijken?


Jullie toch ook, he?
Hier stond een leuke ondertitel...........

Luc

Tuurlijk, waarom zouden we opeens niet meer kijken? ???

mailman45

Het is eigenlijk de laatste wens van haar, voor haar fans, dat ze dat heeft gezegd.

Ze wilde graag dat de AVRO doorging met de serie, omdat ze er zoveel plezier aan heeft beleefd. Dat lstraalde ze ook uit.

Dan mogen we haar toch niet teleurstellen, he?
Hier stond een leuke ondertitel...........

wicky the viking

ik zal zeker naar de serie blijven kijken
maar je zult er tijdens het kijken niet omheen kunnen dat ....
ze in werkelijkheid niet meer onder ons is

Ze zal uiteindelijk ook nog maar eens de mol zijn ! dat zou wel heel vreemd zijn !

Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

ja, idd... vooral ook als die reünie nog niet is opgenomen (is ie dat al???) dan is die opeens zonder frédérique :( iedereen in tranen die dag.. en terecht ook!  :-X

*marianne*

Citaat van: hillo op april 03, 2006, 23:18:58 PM
ja, idd... vooral ook als die reünie nog niet is opgenomen (is ie dat al???) dan is die opeens zonder frédérique :( iedereen in tranen die dag.. en terecht ook!  :-X

ja dat vroeg ik me ook af, of die al is opgenomen... t wordt in ieder geval een vreemde serie vanaf nu...

en heel eerlijk lijkt me geweldig als ze de mol blijkt te zijn!

maar t blijft vreemd en onwerkelijk toch...  :'(

Marloes


Laucielau

Look Into My Eyes

Tinuzzz

Ik vind het echt verschrikkelijk!! Op zo''n jonge leeftijd.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

wicky the viking

Citaat van: wicky the viking op april 03, 2006, 21:49:44 PM
ik zal zeker naar de serie blijven kijken
maar je zult er tijdens het kijken niet omheen kunnen dat ....
ze in werkelijkheid niet meer onder ons is

Ze zal uiteindelijk ook nog maar eens de mol zijn ! dat zou wel heel vreemd zijn !

Gr.
robert

uit rtl nieuws of boulevard weet ik zo niet meer wist ik af te ledien dat ze de mol niet geweest is ,
een contacktpers. tussen de kandi's en de crew was zaterdag aan haar ziekbed geweest om een aantal afleveringen die nog uitgezonden moeten worden te bekijken ( die had hij bij zich ) 
dit was dus waarschijnlijk om frederique in ieder geval te laten weten wie de mol is lijkt mij
als ze de mol was weet ze immers hoe het gelopen is

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Of het was gewoon om te laten zien wat ze ervan gemaakt hadden... Hieruit is denk ik niks te concluderen!