Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie denk jij dat de mol is?

Gestart door Marloes, april 21, 2006, 14:30:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie denk jij dat de mol is?

  Milouska
  Frédérique
  Roderick

Marloes

Hier nog even een snelle stemronde voor vanavond :P

EDIT Tinuzzz: Ik heb het topic gesloten, omdat je toch dezelfde uitslag krijgt als de vorige.
Na de uitzending kun je opnieuw stemmen met de ge-update kandidaten.

EDIT Hillo: Ik heb het topic weer geopend, omdat hij vorige keer niet geupdate was! Als Marloes hem dan direct na vanavond weer update, hebben we dus iedereens molkeuze na aflevering 6 én 7!

Marloes

Zoals jullie waarsgijnlijk ondertuusen wel weten denk ik dat milouska de mol is

martiny

denk ik ook marloes weet je waarom? Ze doet zo verschrikkelijk dom terwijl ze juist hartstikke slim is... vanaf die opdracht in de metro wist ik het zeker :)

Marloes


Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Sjors

Onze enige echte Rodrigo natuurlijk, zoek de clues!

hillo


Luc


Sjors

Na deze executie is het eigenlijk helemaal in elkaar gevallen.

Frederique stemt op Roderick en ging dus door
Milouska stemt op een van de mannen en ging dus door
Peggy en Toine zaten beide fout, waardoor Toine het spel moest verlaten

De volgende aflevering gok ik dus dat Peggy het spel moet verlaten!

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

ik vind peggy echt cool :D Van mij mag ze zeker weten door en ik gok dat fred eruit gaat volgende keer (niet dat ik die niet cool vind hoor :P maar peggy vond ik verassend leuk)

Marloes

Milouska is de mol,, ik roep het al vanaf het begin en denk het nog steeds

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

#13
Het is tijd voor die ene vraag... of we het volgende week te zien krijgen? Ik denk het niet, maarja, de finalisten zijn iig alvast bekend, dus stemmen kan!

       Wie Is ................................................ De Mol?


             


             

                    Frédérique               Milouska                 Roderick

Nog eventjes wachten!!! De ontknoping is in zicht! Hoezee [jumpiej]


Lies

Hhm.. na lange tijd overtuigd te zijn door Frédérique als mol, begon ik vanaf de vorige twee afleveringen te twijfelen.. zal het toch Roderick zijn?
O.a. een opmerking van Robert: "bij de opdracht van Peggy en Roderick dat die Argentijn bleef volhouden dat Roderick "Jorge" heet. Jorge? dat lijkt helemaal niet op Roderick, maar wel was er een Nederlandse mol geweest genaamd George!" vond ik een heel sterk argument voor Roderick en mijn gevoel neigde ook naar Roderick de laatste aflevering,.
Maar nu zit ik weer met iets: Op de officiele molsite, kon je elke week de test maken. Wil het geval nu voor doen dat er bij deze aflevering een vraag is: als hoeveelste moest de mol naar in de rechtbank bij karel komen. waaruit je kunt kiezen uit als 1e of als 2e. Alleen Frédérique en Milouska dus.. een fout of nie?