Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Nieuwe presentator WIDM bekend!!!

Gestart door Tinuzzz, juli 08, 2005, 17:29:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Van de Graaf nieuwe presentator Wie is?de Mol?

Karel van de Graaf wordt de nieuwe presentator van Wie is...de Mol?, waarvan de AVRO in 2006 een nieuwe reeks zal uitzenden. "Ik ben blij en verguld dat ik naast actualiteiten nu ook iets anders kan doen", aldus Van de Graaf.

"Ik vind Wie is?de Mol? een geweldig programma waar ik met veel plezier naar kijk. Daarnaast verheug ik me zeer op het woeste en grote land waar we naar toe gaan, bovendien ben ik er nog nooit geweest."

De kandidaten zijn net als in de afgelopen reeks met Angela Groothuizen bekende Nederlanders.

Onder leiding van Karel van de Graaf voeren deze tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die aan het eind van de rit weet wie de Mol is.

"Het programma is ongekend populair en heeft door de jaren heen een trouw kijkerspubliek opgebouwd", aldus een woordvoerder van de AVRO. "Afgelopen seizoen scoorde Wie is?de Mol? weer hoger dan het voorafgaande jaar. Gemiddeld trok de serie 1,5 miljoen kijkers met een hoogtepunt van 1,7 miljoen kijkers bij de ontknoping." Het programma wordt ondersteund door internet en radio. De internetsite werd 1 miljoen keer per week bezocht en het forum had ruim 2500 actieve bezoekers. "Wie is?de Mol? is jaarlijks zelfs zo populair dat het programma eigen fanclubs heeft die ondermeer speciale dagen voor hun leden organiseren."

Bron: http://mediakrant.web-log.nl/log/2978897
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Ben benuwd welk land! Canada of Australie weer? Of misschien een Aziatisch land/Rusland... ik hoop eigk zuid amerika!

Tinuzzz

Citaat van: ClieCeaux op juli 08, 2005, 18:11:55 PM
Ben benuwd welk land! Canada of Australie weer? Of misschien een Aziatisch land/Rusland... ik hoop eigk zuid amerika!
Argentini?, was al bekend gemaakt door MM.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sander

Ja jammer dat Angela het niet meer doet maar ok die karel ken ik zelf nog niet.  ;D miss een paar keer op tv gezien maar hij heeft wel iets geheimzinnigs.  :P misschien wel een goede presentator.
Sander

wicky the viking

Karel v.d. Graaf ?

hmmm
Hij heeft natuurlijk een wat strengere uiterlijk en mss is dat een reden dat ze hem hebben gekozen .
Ook denk ik dat de AVRO gewoon eerst in "eigen stal" heeft gekeken da's goedkoper dan een presentator aankopen .

Ik had natuurlijk liever een vrouwelijke presentatrice gezien , maar toch denk ik dat Karel het ook wel kan ik verheug me nu al op de serie .

Maar blijven de komende series ( ik praat al wat verder ) ook altijd met bekende nederlanders ?
Want ik geef toch nog steeds de voorkeur aan onbekende mensen ; je gaat dan totaal zonder vooroordeel meekijken .

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Luc

Citaat van: Tinuzzz op juli 08, 2005, 18:50:48 PM
Citaat van: ClieCeaux op juli 08, 2005, 18:11:55 PM
Ben benuwd welk land! Canada of Australie weer? Of misschien een Aziatisch land/Rusland... ik hoop eigk zuid amerika!
Argentini?, was al bekend gemaakt door MM.


Argentini? rulez ;D