Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Overall-opdracht: De Mol Online Hotline

Gestart door hillo, oktober 21, 2006, 00:15:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

NIEUW!
De Mol Online Hotline!
(over de naam wordt nog gedacht ) :P

Gedurende het hele spel kan er in de nieuwsbalk de volgende tekst komen te staan:

Citeer<tijd> MO'ers: Tringtring!!!

Dit houdt in dat de Mol Online Hotline rinkelt. Vanaf dat moment hebben jullie 24 uur de tijd om deze hotline op te nemen! Er MOET opgenomen worden, anders is er een bepaalde sanctie voor IEDEREEN!

Het opnemen van de hotline kan iets goeds betekenen voor degene die opneemt, maar ook iets slechts! Dit topic is de hele tijd gesloten (er kan dus niet gepost worden), totdat de hotline rinkelt. Wie dan als eerste post in het topic, neemt op en ondergaat dus de prijs, of de straf!

Wie durft???

poltergeist

MO'ers: TRINGTRING!!!

Hallo met mij, hoe kan ik u van dienst zijn?

hillo

#2
"Mario...

Jij bent de eerste die de telefoon durft op te nemen. Alvast onze complimenten voor je moed, maar had je het wel moeten doen?

Je hebt geluk, deze keer was slechts om in te komen! Maar we laten je natuurlijk niet met lege handen achter! Daarom geven we jou de volgende keuze:

Wil jij

A) 50 euro in de pot
B) 50 euro uit de pot
C) Niets"

poltergeist

wegens groepsdruk (en omdat robert verschrikkelijk slecht is in gokken)

A

hillo

"Gefeliciteerd, de eerste 50 euro zijn binnen! Of dit verdere consequenties heeft, zal later blijken!"

Luc


hillo

#6
"Luc......

Je neemt als 2e de Hotline op. En het is een ongeluksdag............














































maar niet voor jou! Jij pakt een vrijstelling! En ook een voor een medespeler! Net als Jorg en Elise moet ook jij een lijstje pm'en naar hillo en sjors met daarin je top 5 aan wie jij deze vrijstelling geven wilt. Jorg, Elise en Jos laat je buiten beschouwing. Degene die deze vrijstelling ontvangt, krijgt hem pas ná het maken van de test!

Tinuzzz

<23.40>: MO'ers: TringTring!

Met wie spreek ik? :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors

Citaat van: Tinuzzz op november 11, 2006, 19:18:00 PM
<23.40>: MO'ers: TringTring!

Met wie spreek ik? :P

Hoi Martijn.
Zal het jouw geluksdag zijn? Of je ongeluksdag? Of heeft het helemaal niets met jou te maken?

Ah een dilemma.

De keuze is aan jou

Wil jij

A) 5 minuten van de executie-opdracht af
B) 500 euro uit de pot

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors


poltergeist

goedemiddag,

U wordt geholpen door Mario, gelieve een boodschap achter te laten NA de bip.






bip

hillo

"Mario.......

Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt, zat er in de opdracht van het kamperen een mysterieus koffertje. Deze is niet geopend in deze opdracht, maar jij krijgt nu alsnog de kans dat wel te doen! De inhoud kan zowel iets positiefs als iets negatiefs zijn, aan jou om dat uit te vinden.

Wil je de koffer openen? Dit is NIET gratis! Het kost de groep namelijk 15 minuten op de executie-opdracht... Denk goed na en beslis wijs.. Je hebt tot 16.30 de tijd om dat te doen. Succes"

poltergeist

nee ik laat hem dicht. Momenteel hebbe we onze tijd harder nodig om zoveel mogelijk mensen over de executie te helpen. En om dat te bereiken kan het me zelfs niets schelen als er een vrijstelling in zou zitten.

Dus kom nu maar op met die executieopdracht.

hillo

"Mario, je hebt een beslissing genomen! De koffer blijft dicht! Misschien heb je hier spijt van, misschien ook niet! In deze koffer zat namelijk een supervrijstelling! Deze was 3 executies lang geldig en mocht tijdens 1 van deze 3 executies ingezet worden! Helaas..."