Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 1: Logiwatteh??

Gestart door hillo, oktober 21, 2006, 00:23:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan

jongens jongens

het is helemaal nergens voor nodig om elkaar uit te maken voor watjes, da doe ik wel voor jullie :D

vieffan

vandaag beginnen we tog met opdracht 1??  of heb ik dat verkeerd begrepen ?

Luc


vieffan

en aan welke tijd zaten we te denken dan?

Luc

voo 20u vanavond lijkt me redelijk :P

vieffan

ik zat meer te denken aan nu :P

Luc

nee! om 16u op zn vroegst :P moet zo nog eventjes gaan gymen. :P
maar niet erg laat. want. dan gaan we klagen :P

Marloes

nee :P vnv ben ik de hele avond weg.. dus dat mag niet :P

vieffan

heb ik me expres ziek gemeld zodat ik de hele dag aan de opdr8 kon besteden  komt die opdracht pas heel laat


onee  heb me niet ziek gemeld  was gewoon vrij vandaag  ::) ;D

Luc

tsss... de heren hebben vakantie en toch posten ze geen opdracht.

hillo

Hier is hij dan!

Een pittige opdracht waarbij samenwerking noodzakelijk is. Jullie moeten erachter zien te komen welke kandidaten welk team vormen. Er zijn 4 teams: team Rood, team Blauw, team Geel en team Groen. In elk van deze teams zitten 3 kandidaten. Kunnen jullie erachter komen wie bij wie en waar hoort?

Jullie hebben de volgende aanwijzingen:

Citeer1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is, geen teamgenoot van de honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt, zal nog een flinke tegenstander kunnen vinden in degene die bij het gemeenste ooit gedaan "het niet waarderen van mijn moeder voor alles wat ze voor me doet" heeft ingevuld deze opdracht. Geen van hen zit in team Rood.

2)   De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft, zit niet in team Groen.

3)   Team Geel heeft zijn eerste lid gevonden: de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem!

4)   Degene die drama als lievelingsvak heeft en niet goed tegen zijn/haar verlies kan, is geen teamgenoot van de jongen uit Balen. De één hoort bij degene die zichzelf positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk, óf bij degene met een haat voor bekende mensen. De ander hoort bij degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is, óf bij de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem.

5)   Degene die 2 Canadareizen maakte, tegenstander van degene die zich positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk én degene met een haat voor bekende mensen,  en degene met als lievelingslied Torn van N. Imbruglia, zullen het goed moeten kunnen vinden als teamgenoten!

6)   Degene die zichzelf positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk zit bij de jongen uit Balen in het team!

7)   Degene die bij het gemeenste ooit gedaan "het niet waarderen van mijn moeder voor alles wat ze voor me doet" heeft ingevuld zit niet in een kleur waarin een 'o' zit!


Aan de hand van deze aanwijzingen kunnen jullie onderstaand schema invullen:




Los deze puzzel op en jullie verdienen € 5000,- voor in de pot! Als jullie niet achter een omschrijving van een persoon kunnen komen, kunnen jullie deze oplossing aanvragen.. Dat doe je zo:
{[i]Omschrijving[/i] = wie?}
Dit kost de eerste keer € 500,-, de keer daarop € 1000,-, en zo telken 500 meer! Uiteindelijk moeten jullie dit schema ingevuld plaatsen:

CiteerTeam Rood:
-
-
-

Team Blauw:
-
-
-

Team Geel:
-
-
-

Team Groen:
-
-
-

Doe dit in het rood als het jullie definitieve antwoord is! Staat het niet in het rood, wordt het niet nagekeken en is de opdracht dus mislukt!

Succes!

Luc

Puntje 5: Ik heb op mn lijstje ingevuld "Lievelingslied: Natalie Imbruglia - Torn"

wie maakte de canada reizen? :P

hillo

Deadline: 30 oktober 17.00u!

Luc

#28
Citeer1)   De Wendy van Dijk-liefhebber die ook nog een uitslaper is, geen teamgenoot van de honkballer/honkbalster die van Zwitserland houdt, zal nog een flinke tegenstander kunnen vinden in WICKY DE VIKING ( ROBERT ) deze opdracht. Geen van hen zit in team Rood.

2)   De persoon die bedplassen omschrijft als het smerigste wat hij/zij ooit gedaan heeft, zit niet in team Groen.

3)   Team Geel heeft zijn eerste lid gevonden: de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem!

4)   CHRISTIEN, is geen teamgenoot van POLTERGEIST ( MARIO ). De één hoort bij degene die zichzelf positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk, óf bij degene met een haat voor bekende mensen. De ander hoort bij degene die volgens zichzelf 1,5 uur per dag online is (ELISE/LI-TJE (LIANDA))?), óf bij de jongen die ooit naar de eerste hulp moest met een oogprobleem.

5)   Degene die 2 Canadareizen maakte, tegenstander van degene die zich positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk én degene met een haat voor bekende mensen,  en LUC, zullen het goed moeten kunnen vinden als teamgenoten!

6)   Degene die zichzelf positief omschrijft als eigenwijs, enthousiast en makkelijk zit bij POLTERGEIST (MARIO)!

7)   WICKY DE VIKING ( ROBERT ) zit niet in een kleur waarin een 'o' zit!

CiteerTeam Rood:
-
-
-


Team Blauw:
-
-
-

Team Geel:
-
-
-

Team Groen:
-
-
-

Luc

http://www.balen.be/

Balen ligt in Belgie
is dus onze Poltergeist...enige deelnemer uit belgie!