Afzonderings opdracht: God schiep de aarde in zeven dagen....

Gestart door Sjors, oktober 21, 2006, 16:11:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo


Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Nou, ik heb m gewaarschuwd dat jij er bent, nu maar afwachten he ::) en, je weet, om 17.02 mag je dubbelposten :P maar, nu er wel al een beetje gereageerd is, maar ik daar 17.07 van :P

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

#34
Nog slechts 90! :P Dat betekent, dat als het hierbij blijft, je straks 9 berichten per minuut moet dubbelposten :P

hillo

Nou, dit gaat jullie niet meer lukken denk... Dat betekent géén 500 euro! Maar ik weet het goed gemaakt. Om 17.02 mogen jullie gaan dubbelposten. Als jullie op die manier voor 17.17 nog de 100 halen, maken jullie wel nog kans op de vrijstelling!





Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo


hillo

Helaas, de opdracht van de afgelopen 24 uur is NIET behaald! :( Dit houdt in dat er 1 vrijstelling komt te vervallen! Jullie strijden nu nog voor 2 vrijstellingen (die verloot zullen worden onder jullie bij winst!)

hillo

#43
Zondag 29 oktrober: dikke lippen, een forse kin of een grote neus?

vandaag krijgen jullie de opdracht om karikaturen te tekenen! Dit zijn karikaturen van julliezelf. Martijn tekent een karikatuur van Bart, Bart van Judith, en Judith op haar beurt van Martijn! Ze hoeven niet beeldig te zijn ofzo, als ze maar iets karikatuurachtigs hebben! De foto's van je object (:P) staan in het daarvoor aangemaakte topic! Jullie hebben de tijd tot

maandag 30 oktober 17.21

Maak een printscreen van je resultaat! Elke ingezonden tekening is €250,- waard. En de opdracht is geslaagd als er minstens 2 karikaturen zijn!

hillo

Maandag 30 oktober: Kappen nou!

Speciaal voor jullie: een dagje rust! Geen irritante bezigheidsopdracht vandaag. Wel kunnen jullie bij de opdracht van gister nog jullie vrijstelling te redden. De pauze duurt tot

dinsdag 31 oktober 17.40

geniet ervan!