Afzonderings opdracht: God schiep de aarde in zeven dagen....

Gestart door Sjors, oktober 21, 2006, 16:11:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

geefjemening_tk

was gister begonnen, maar vandaag stage, niet op tijd afgekregen dus, welleuk idee, ga vanavond na de musical repetitie weer verder ;)

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo


Sjors

Dinsdag 31 oktober: Zoete Zwoele Zomerdagen

Jullie houden de andere 12 kandidaten vast ook goed in de gaten. Dus zal het jullie vast niet ontgaan zijn dat zij een gedicht-opdracht hebben gehad. Helaas moest het spel nog een beetje op gang komen en waren er niet heel veel inzendingen. Aan jullie dus nu de opdracht om met zijn drieën 1 gedicht te maken. Dit gedicht moet gaan over alle 15 kandidaten en van iedere kandidaat iets kenmerkends over de MO-serie waar hij/zij eerder in heeft gezeten.
Woensdag 1 november 19:52

geniet ervan!

hillo

Voor de volgende opdracht is het al een beetje te laat... Dus krijgen jullie nog tot morgen 17.00 de tijd om de opdracht van vandaag af te krijgen! Dan komt de 6e opdracht online! Het gedicht mag je best in je eentje maken ook hoor!

hillo

#50
Vrijdag 3 november: Avondwake

Jullie opdracht is lastig, maar te doen, zeker te doen. Om 20.00 vanavond begint jullie opdracht. Met een marge van 2 minuten moeten jullie dan ieder half uur tot 00.00 posten in het daarvoor aangemaakte topic. Dat is dus slechts 9 keer! Als jullie het 5 x halen, maken jullie wel nog kans op een vrijstelling, maar niet meer op de 500 euro! Succes!

geefjemening_tk

lekker dan, vanavond van 19.15 tot 21.15 repetitie van jongerenkoor, en daarna misschien nog naar stam, ben bang dat ik het niet ga halen mensen

Tinuzzz

Ik kan om 8 uur, om half 9, misschien om 9 uur.
En daarna weet ik het niet.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo


Luc


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Marloes


Luc


hillo