Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Mollenmania!

Gestart door hillo, oktober 27, 2006, 17:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Yolanda heeft haar vraag "Van welke hemellichamen berekende de astronoom Keppler de banen?" correct. Het antwoord was "de Planeten". Ze gooit 5 en haar nieuwe positie is E16! Ze zit in de grond!

hillo

Luc heeft zijn vraag "Uit welke provincie komt het meisje dat in de reclamespot nooit een cent teveel betaalt?" correct! Het antwoord was "Zeeland". Hij gooit 2 en zijn nieuwe positie is I3!

Luc


Sjors

Mark heeft de vraag correct beantwoord. Hij, najah ik, gooit 4. Hij valt  :o in een gat en is een ronde verder. L12 is weg

Luc


Sjors


hillo

Robert heeft zijn vraag "Welk adelijk geslacht vestigde zich in 1403 definitief in ons land?" correct. Het antwoord was "Nassau". Hij gooit 4 en zijn nieuwe positie is F9!

hillo

Luc heeft zijn vraag "Welk dier is in de Christelijke symboliek de verzinnebeelding van de zonde?" fout. Het antwoord was "Slang".

hillo

Robert heeft zijn vraag "Hoe noemt men de belasting op tabak en alcohol?" correct. Het antwoord was "Accijns". Hij gooit 3 en zijn nieuwe positie is H8! Hij zit in de grond!

hillo

Luc heeft zijn vraag "Welke vinger is bijdehand?" correct. Het antwoord was "de pink (bij de pinken)". Hij gooit 3 en zijn nieuwe positie is J5!

hillo

Christien heeft haar vraag "Welk communicatiemiddel vonden de Sumeriƫrs uit?" correct. Het antwoord was "het schrift". Ze gooit 6 en haar nieuwe positie is D11!

Sjors

Luc heeft zijn vraag goed....
En ja hoor de dobbelsteen deed het.
Het werd geen 1
Het werd geen 2
geen 3
geen 4
maar het werd een 5

Vijf hele stappen voor Luc en ja hoor Luc heeft het gehaald...
Najah of hij zijn val overleefd zien we in de volgende ronde. L5 btw

hillo

Nog 6 kandidaten en maar 4 gaatjes :o Wie o wie gaan de gaatjes vullen? Neenee, deze keer is het niet de tandarts, maar wie zal het wel gaan doen? Dat zien we morgen wel weer in mollenmania, nu eerst: prettige nacht ;)

Luc


poltergeist

leuk, ik ben er ook eens een avond niet  :D, en dan ben ik eindelijk wakker,....zijn sjors en hillo er niet.... :P