Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Mollenmania!

Gestart door hillo, oktober 27, 2006, 17:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc


hillo

Mario heeft zijn vraag "Hoe heet de vrouw van regisseur Leen Timp?" goed. Het antwoord was "Mies Bouwman". Hij gooit 3 en zijn nieuwe positie is G8. Hij is onder de grond!

hillo

Yolanda heeft haar vraag "Van welke zeerampenfilm was Paul Gallico in 1969 de scenarioschrijver?" fout. Het antwoord was "The Poseidon Adventure".

hillo

Elise heeft haar vraag "Wein, Weib und?" goed. Het antwoord was "Gesang". Ze gooit 3 en haar nieuwe positie is D11!

hillo

Mark heeft zijn vraag "In welke Europese stad kunt U rondrijden in de Metropolitana?" fout. Het antwoord was "Rome".

hillo

Robert kreeg de vraag "Welke Shirley zong de titelsong uit de film Goldfinger?" met als antwoord "Shirley Bassey". Hij beantwoorde deze vraag..... niet goed!

hillo

Yolanda moest lang lang nadenken over de vraag "Welke gouverneur met houten been moest het bestuur over Nieuw-Nederland opgeven?". Ze wist toch dat het antwoord "Peter Stuyvesant" was! Zodra ze met de dobbelsteen gooide had ze een blik in haar ogen vol strijdlust. De dobbelsteen rolde, en het getal 2 kwam boven. Ze zag het al. Haar nieuwe positie is nu D13 en dit betekent dat ze een lange val tegemoet gaat! Maar ze zit wel in ronde 3! Hoezee!

Sjors

Mark heeft zijn vraag over de afgeleide fout.

Ulysses

De afgeleide, nou ben ik wel benieuwd eigenlijk, wat was de vraag?? :D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


LC

Ik teken protest aan.  :-X De vraag was onduidelijk

Sjors

Citaat van: LC op oktober 29, 2006, 21:45:32 PM
Ik teken protest aan.  :-X De vraag was onduidelijk

je antwoord was op geen enkele manier goed.

hillo

Robert maar weer eens proberen. 3 maal is scheepsrecht toch? "Onder welk vervoermiddel kwam Anna Karenina om het leven?" Robert: "een trein". Met nog 3 seconde op de klok is dit wel het goede antwoord! Daarom mag hij gooien en hij gooit... slechts 1. Ach, toch weer een stapje, en dit stapje zet hij naar H9!

Sjors

Mark valt en valt want hij heeft zijn vraag goed en 2 is al genoeg(1 ook).

L11 is dicht

hillo

Robert heeft tot nu toe geen geluk gehad. Deze keer wel? "Welke Italiaanse kunstenaar en wetenschapper maakte voor het eerst nauwkeurige en gedetailleerde anatomische schetsen van het menselijk lichaam?" was zijn vraag en deze vraag beantwoordde hij goed, want hij wist dat het Leonardo da Vinci was! Nu maar hopen dat hij eindelijk een hoog getal gooit! Hij gooit.... 4! Hij zet het op een lopen en rent pardoes naar vakje J11! Wat een spannende race he! :P

Ulysses

Ik wil natuurlijk geen enkel commentaar hebben op de crew.., maar ik zou het leuk vinden als Sjors ook de gestelde vragen (met antwoorden) post... :-[

Niet om te kunnen klagen ofzo, maar ik vind 't gewoon leuk om ze te lezen.. :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."