Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

#240
Het gas werkt langzaam, maar goed! Dit betekent dat er een deadline is ingesteld! Als het spel niet voor dinsdag 17.00 gespeeld is legt iedereen het loodje en is het enige verdiende geld dat van Jorg!

Ulysses

Bart, als een van de levenden, probeerd het gas dicht te draaien.. Zonder succes.. :o

Hij probeerd een raam te openen.. Maar alle ramen zijn afgesloten door luiken.. :o

Er is niets meer te doen.. ;D


Agent geef je aan!
Moordenaar moord!

Doe iets, ik wil geld zien! >:(
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

poltergeist heeft ondertussen een heerlijke lasagna op, gebakken op een gasoven  :D

Ulysses

KAN JIJ ETEN?? :o

Cool, dan zou ik dat ook moeten kunnen! ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Citaat van: Ulysses op november 12, 2006, 17:19:38 PM
KAN JIJ ETEN?? :o

Cool, dan zou ik dat ook moeten kunnen! ;D

iedereen kan toch eten?  8) Alleen rijstpap met gouden lepeltjes raak je zo moe!

Ulysses

Ja, maar ik wist niet hoe het precies als geest zijnde in elkaar zat..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

"neemt bezit van de intercom"

Goedeavond spelers,
Op dit moment verspreid zich een dodelijk gas doorheen het huis. Er zijn maar 3 injecties om te voorkomen dat je wordt vergiftigd.  Het spel draait om deze te vinden.
Kies je om te leven, of kies je voor de dood?

Maak je keuze

Let the game begin

poltergeist

exact 5 dagen geleden.

Ik ijsbeer door de gang en ik zie men pastooroutfit hangen. Zal ik het doen? Zal ik Jorg beschuldigen? Ik zie geen uitweg meer, ik moet.

Maar eerst een levensverzekering.
Ik loop naar de tv en neem een videoband uit men jaszak. Ik installeer hem en plots begint hij te spelen.

JONGENS, EEN BERICHT VAN DE MOL OP TV!

Iedereen komt aangelopen. Iedereen ziet de brandende boom, een vrouw die haar haren kamt, de stoel en de ladder.

Uiteindelijk is de film gedaan, niemand zegt een woord.

...

In de verte klinkt een telefoon.

hillo

7 dagen na die bewuste dag zitten de nog levende personen allemaal voor de televisie met het besef dat 1 van hen de moordenaar is en dat 1 van hen binnenkort het leven zal laten voor wat het is.

Dan gaat iedereen zijn eigen weg. Mark en Bart blijven achter in de kamer. Plotseling begint het beeld te ruisen :o Mark vreest het ergste en wil vluchten naar de kelder. Bart volgt, maar wil ook weten wat er op de tv komt en neemt deze tv dus mee! Als Mark en Bart in de kelder aankomen zien ze een vreemde put staan..
Ze schuiven het deksel van de put open en kijken in een zwart gapend gat.......

Dan gaat alles heel snel. 2 mysterieuze handen grijpen naar de televisie die nog steeds ruist en gooien die richting het hoofd van Bart. Mark slaakt een kreet. Bart ook, maar deze wordt gesmoord door zijn lange val. Bart valt en valt. Steeds dieper in de put. Dan een plons. Bart kijkt omhoog en ziet het gezicht van de persoon waar hij al die tijd al naar op zoek was! De moordenaar! Bart was CIA-agent, maar heeft de moordenaar niet op tijd kunnen ontmaskeren.. De gestalte bovenaan de put schuift het deksel dicht.. Bart zit gevangen in de put en komt tot de verschrikkelijke ontdekking dat hij zich niet in water bevindt, maar in een zuur met een zeer lage PH-waarde! :o Na 5 minuten is Bart volledig weggebrand door dit zuur...

Boven op het putdeksel staat een tv. Hij ruist niet meer......

hillo

Het spel is gespeeld! Er gelden nog een paar vragen! Wie was de moordenaar? Wie krijgen de bonuspunten?

Het antwoord op deze vraag volgt ná de executie-opdracht!

vieffan


LC


hillo


hillo

#253
De 3 agenten zijn opgepakt en er zijn nog 5 mensen in leven, die zitten nog wel in 1 huis met de moordenaar.. Maar dan komt plots superagent Sjors binnenlopen! De butler was al die tijd al undercover agent :o Hij weet wie de moordenaar is! En begint zijn verhaal....


"Ik deed net alsof ik dood ging zodat ik in het geheim op zoek kon gaan naar de moordenaar. Hiervoor moest ik af en toe hele rare dingen doen en ben ik af en toe gehoord en gezien door anderen. Toch had niemand door dat ik nog in leven was en kon ik ongestoord mijn gang gaan..."

[Flashback]

Luc zit op het toilet rustig te toileteren. Hij is in zijn haast vergeten de deur op slot te doen en dan komt de moordenaar binnen.. Luc schrikt zich een ongeluk, maar heeft geen tijd om te gillen. De moordenaar heeft Luc al aan een touw geregen..

Yolanda bevindt zich bij een spiegel. Ze kijkt recht in het gezicht van de moordenaar maar wordt dan doorboord met een mes. Hij/zij heeft de eerste agent te pakken!

Robert bevindt zich in de gang des doods. Achter hem bevindt zich een gemaskerde moordenaar, voor hem bevindt zich Sjors. Sjors ziet de moordenaar niet en denkt dat Robert hem ontdekt heeft. Hij vlucht daarom weg. Robert gaat erachteraan in de veronderstelling dat Sjors de moordenaar is, maar struikelt. De echte moordenaar duwt een trechter in Roberts mond en giet er alle mogelijke toiletartikelen in. Roberts longen lopen vol en hij blaast zijn laatste chemische adem uit..

Lianda is aan het dansen met Jorg. Ook de moordenaar danst en zonder dat Jorg het doorheeft plaatst hij 3 broodmessen in haar rug. Plots stopt Lianda met dansen en gaat zitten. Jorg speelt met een dolk en duwt Lianda om als ze niks zegt.. Lianda's messen in haar rug zijn open en bloot!

Mario beschuldigt Jorg en dit blijft niet onopgemerkt voor de moordenaar. Helaas mag Jorg het huis verlaten, maar Mario zal zijn/haar volgende slachtoffer zijn. De mooordenaar plaatst een bom in het bed van Mario die vanaf afstand bestuurbaar is... De bom ontploft, Mario is dood

Elise gaat naar boven toe en komt in de kamer met kaarsen. Haar grote liefde zit in die kamer. Alles gaat mis en Elise is harteloos. Letterlijk dan!

Bart en Mark zijn in de kelder. 2 mysterieuze handschoenen gooien een tv naar het hoofd van Bart. Als hij in de put ligt weg te branden kijkt hij omhoog.. Recht in het gezicht van

Mark!

[Flashback einde]

Sjors heeft zijn verhaal gedaan en Mark lacht. "Je hebt me door!" Mark wordt gearresteerd, maar wel met een vrijstelling in zijn bezit. Gefeliciteerd Mark!

hillo

Waar het voor de gasten om draait zijn natuurlijk de bonuspunten. De beste afleider krijgt er 4, en zo tellen we af naar 0.

Het moge duidelijk zijn dat Jorg terecht 4 bonuspunten verdiend heeft, omdat hij voor Mario's afgang zorgde!

Verder delen we ze uit naar volgorde van sterven, omdat die de moordenaar op een verkeerd spoor hebben gezet. Dit betekent:

Luc: 3 punten
Robert: 2 punten
Lianda: 1 punt



En dan mag Mario nu de laatste woorden zeggen in dit topic. Ga je gang!