Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 4: Kamperen overlegtopic

Gestart door Sjors, november 09, 2006, 22:23:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: _Luc_ op november 10, 2006, 17:35:39 PM
Citaat van: hillo op november 10, 2006, 17:32:13 PM
Een comfortabele nacht zou wel eens voordelen kunnen hebben... Koop niet te gauw een of ander water luchtbed dus ;) Dit mag natuurlijk wel!
We gaan er toch niet echt op slapen :P

beslis voor jezelf wat je doet!

en denk bij al die sites met winkelwagentjes enzo eraan dat de verzendkosten worden meegerekend!

vieffan


hillo

Sjors heeft het volgende besloten:

Voor elk niet campeer-waardig artikel (zoals die waterluchtbedden) krijgen jullie wél je geld, maar gaan er wel 5 minuten af van de executie-opdracht tijd!

vieffan


hillo

Tja, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je 2 palen en een laken als tent gaat gebruiken ofzo :P Ik denk dat per artikel vrij duidelijk is wat écht de bedoeling is, zo niet, dan kan je dat natuurlijk altijd vragen! In ieder geval bedoelen we bij de luchtbedden niet van die dingen om op te drijven, maar gewone om op te slapen ;)

LC

Ik heb nog wel een gitaar, als ik die nou voor een euro verkoop ofzo?

Jorg

Comfortabel maar mij niks uit, ik ga desnoods opt gras slapen
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Ulysses

Idd, gewoon lekker cramperen, over het algemeen valt er altijd wel een mouw aan te passen, als je een beetje fantasie en een goede sfeer hebt komt 't wel goed ^^ ;D

(De gitaar wordt geregeld nou moet onze crew alleen nog wat fantasie krijgen ;) )


Neh, maar ff zonder te dollen, laten we eerst alles ff zoeken en dan zien we wel verder, ik kan 't opzich wel begrijpen dat de crew bijvoorbeeld de luchtbedden afkeurt...

Als je aktief bezig bent en een week weg bent zou je daar niet genoeg aan hebben, zelfde geld voor een tent... :-[

Een tafel en banken daarintegen, moet met een stuk touw een paar planken, wat spijkers en een hamer makelijk te fabriceren zijn en dat werkt prima... (Voor mij apart ook nog scharnieren zodat je de poten kan inklappen, een beetje doe het zelf-er heeft daar geen enkel probleem mee:P) :)

En qua pomp is een balon pomp wat overdreven idd, een beetje realitisch moet je wel zijn, een ballon duurt daar al een eeuwigheid mee... Die voetpomp van Luc (Een handmatige pomp voor €3,30
http://www.kampeerwinkel.com/contents/nl/d108.html#p129 ) vind ik daarintegen prima! ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Luc

Citaat van: hillo op november 10, 2006, 18:04:56 PM
Citaat van: _Luc_ op november 10, 2006, 17:35:39 PM
Citaat van: hillo op november 10, 2006, 17:32:13 PM
Een comfortabele nacht zou wel eens voordelen kunnen hebben... Koop niet te gauw een of ander water luchtbed dus ;) Dit mag natuurlijk wel!
We gaan er toch niet echt op slapen :P

beslis voor jezelf wat je doet!

en denk bij al die sites met winkelwagentjes enzo eraan dat de verzendkosten worden meegerekend!
verzendkosten hoeven helemaal niet :P

hillo

Is net besloten! Wat aardig van ons he! ::)

Luc

Gaat een beetje moeilijk worden met al die tafels / tenten / banken :P

Luc

Marshmellows zijn niet te koop op internet :P

Luc


hillo