Opdracht 4: Kamperen overlegtopic

Gestart door Sjors, november 09, 2006, 22:23:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Als ik jullie een tip mag geven.. Veel producten die jullie nu hier neerzetten zijn niet voor genoeg personen.. We hebben het goed genoeg uitgewerkt om ervoor te zorgen dat jullie het niet met jullie beginbudget redden! ;)

vieffan

http://www.vindproduct.nl/c_Gadgets__Overige/Cadeaus/Ultralichte_tent_a_3056878.html

goedkopere tent  10 euro  dus geen 139 voor alle tenten maar 70   (deze tent bied plek aan 1-2 mensen ;)

poltergeist

dus

beschikbaar: 311,66

-tent voor 14 personen (mag ook meerdere kleine tentjes)                            70.00
-14 luchtbedden                                                                                   112.00
- Eettafel voor 14 man (een tafel plus van die banken ofzow.)                      veel
- Beertender                                                                                         72.17
- 5 vaatjes bier                                                                                     32.45
                                                                                                         ---------
                                                                                                         286,62
Een tafel plus stoelen voor 25 euro aub  :D

Luc

Citaat van: poltergeist op november 12, 2006, 10:55:02 AM
dus

beschikbaar: 311,66

-tent voor 14 personen (mag ook meerdere kleine tentjes)                            70.00
-14 luchtbedden                                                                                   112.00
- Eettafel voor 14 man (een tafel plus van die banken ofzow.)                      veel
- Beertender                                                                                         72.17
- 5 vaatjes bier                                                                                     32.45
                                                                                                         ---------
                                                                                                         286,62
Een tafel plus stoelen voor 25 euro aub  :D
Nee, luchtbedden zijn
Citaat van: poltergeist op november 11, 2006, 21:58:13 PM
http://www.kampeertotaal.nl/LuchtbeddenMatrassen/Velours-Luchtbedden/Intex-Veloursluchtbedden/

optie 2:  7x13.16 = 92.12
92,12

dus

beschikbaar: 311,66

-tent voor 14 personen (mag ook meerdere kleine tentjes)                            70.00
-14 luchtbedden                                                                                   92.12
- Eettafel voor 14 man (een tafel plus van die banken ofzow.)                      veel
- Beertender                                                                                         72.17
- 5 vaatjes bier                                                                                     32.45
                                                                                                         ---------
                                                                                                         266,74
311,66 - 266,74 = 44,92 voor de tafel+stoelen!


vieffan


hillo

Als jullie die luchtbedden van dat soort willen hebben, moeten jullie niet de Twin, maar de Double nemen. Double staat voor 2-persoons, Twin is een ruime 1-persoons ;)

Ulysses

Lekker knus toch? Hoeven we geen kacheltje mee! ;D
(En daar hadden jullie dus al rekening mee gehouden want die stond al niet op 't lijstje ;) )
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Creatief bedacht, maar toch... helaas :P

Ulysses

Hè verdorie.. :P

Maja, 't zijn iig geen strandluchtbedden meer, dus d'r zit vooruitgang in... :)

Past die tweepersoons uberhaubt wel in die tent?? volgens mij niet:P Groter dan dit krijgen we d'r niet eens in! ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Met de tent ben ik aardig :P die keur ik goed ook al moet het eigenlijk een tent zijn waar makkelijk 2 personen in kunnen ;) maar er staat 1-2 dus ik zal hem maar goedkeuren dan..

Onthoud wel: Luxe kan wel eens van pas komen! Gun elkaar ook eens wat ;)

hillo

Mag ik jullie eraan herinneren dat jullie nog maar een half uur hebben?? ;)

vieffan

nou  weet je geef mij maar een minpunt   is er nog iemand die zich op offert   ??

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


vieffan

nog iemand    kom op  we hebben nog maar ff!!!

vieffan