Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 5: De bus

Gestart door hillo, november 16, 2006, 21:17:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Busopdracht

Er rijdt over het internet een virtuele bus. Jullie moeten alle 7 er voor zorgen dat jullie de bus halen.
Om te weten waar en wanneer je bus vertrekt en om te kunnen opstappen heb je een busticket nodig.
Op een busticket staat een datum, tijd en locatie(chatbox). Op dat moment moet je in die chatbox zijn om op de bus te stappen. In die chat moet je dan zeggen: "Ik stap op de bus". Die tijd telt.
Er zijn in totaal 10 bustickets, dus jullie kunnen 3 bussen missen. Op het ticket staat dus een tijd. Een kwartier later rijdt de bus verder!

Een busticket kan verdient worden doordat er een vraag goed wordt beantwoord. Er zijn tien vragen, die per twee op het forum worden geplaatst. Als de vorige twee vragen goed zijn komen de volgende vragen, maar als je een vraag niet weet kun je die passen. Maar wie past loopt een busticket mis. De vragen gaan over Mol Online.

Met de opdracht is 5000€ voor in de pot te verdienen, maar lukt de opdracht niet kost het 5000€

Sjors

De eerste 2 vragen

1. Er was eens een opdracht met een bom achter een deur. Wat was de goede deur?

2. Over welke opdracht en welke Mol Online gaat deze quote: "Ik snapte werkelijk geen fuck van deze opdracht. Gewoon maar 1 keer gegokt, ik voelde me een slecht molletje    Toch wel 4 jokers voor mijn rekening. De ruzies laaiden op, alleen maar in mijn voordeel" ?

Sjors

Tip: snelheid is heel belangrijk

hillo

Als je in de bus zit, mag je geen antwoorden meer posten op raadsels!

LC

Vraag 2:
Welke opdracht?: Opdracht 11: Wie is...de WereldKampioen?
Welke MO?: De laaste, dus dat is MO 7.

:)

hillo

Hiervoor krijg je het 2e ticket!

CiteerTicket 2
Datum? vrijdag 17 november
Tijd? 14:00
Plaats? Realitynet Chat (Huiskamer)

LC

Hillo, allemaal leuk en aardig enzo, ware het niet dat ik al een tijdje van Realitynet ben geband....

hillo

Jij hoeft toch niet per se in de bus te stappen?

LC

Nee ok, maar dat er misschien een klein beetje rekening mee kan worden gehouden dat er bepaalde mensen zijn die niet meer op RN mogen komen

Luc

Citaat van: LC op november 16, 2006, 23:03:21 PM
Nee ok, maar dat er misschien een klein beetje rekening mee kan worden gehouden dat er bepaalde mensen zijn die niet meer op RN mogen komen
Waarom ben je geband dan? :P

hillo

Kijk even naar de toevoeging: tijd dat de bus blijft wachten!

LC

Citaat van: _Luc_ op november 16, 2006, 23:29:25 PM
Citaat van: LC op november 16, 2006, 23:03:21 PM
Nee ok, maar dat er misschien een klein beetje rekening mee kan worden gehouden dat er bepaalde mensen zijn die niet meer op RN mogen komen
Waarom ben je geband dan? :P

Gespamd samen met Juudith  ;)

Lies

Citaat van: hillo op november 16, 2006, 22:47:01 PM
Hiervoor krijg je het 2e ticket!

CiteerTicket 2
Datum? vrijdag 17 november
Tijd? 14:00
Plaats? Realitynet Chat (Huiskamer)
sjonge jonge wat is dat voor tijd ik ebdoel mensen moeten hier ook naar school en werken?

Sjors

Bus 1 is allang vertrokken

twee nieuwe:

3. In welke executie van welke Mol Online was het percentage voor het eerst te laag en waren er dus 2 afvallers?

4. 9. Busje komt zo wat zat hierachter?

hillo

<14.02> Marloes stapt op de bus in de Huiskamer van realitynet chat!