Opdracht 5: De trein & De auto

Gestart door hillo, november 16, 2006, 21:18:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Trein en Auto opdracht

Jullie gaan een reis door nederland maken. Jullie reizen van stad tot stad. Jullie beginnen in Leiden
Jullie krijgen een clue/hint die verwijst naar een andere stad. Jullie kunnen dan met zijn zessen de hint uitpluizen.
Als je denkt de goeie stad uit de hint te hebben gehaald, moet je daar heen reizen.

De treinreizigers maken hun route via: www.ns.nl
De autoreizigers maken hun route via: www.anwb.nl

De route die de treinreizigers maken moet realistisch zijn. Dus als het 11 november 20:33 is als jullie de hint vinden. Dan kun je vanaf Leiden met de trein van 20:45 vertrekken.
De aankomsttijd van de treinreizigers is de tijd dat jullie allemaal weer verder kunnen aan de opdracht.

De routeplanner van ANWB geeft alleen de reisduur, maar deze reisduur moet ook realistisch genomen worden. Dus als je de hint vindt om 20:33 en de reisduur is 1:27. Dan zijn jullie aangekomen om 22:00.

De auto moet altijd eerder in de stad zijn dan de Trein. Dus als er niemand van de autogroep online is, moet de treingroep wachten.

Hoe reis je naar een andere stad?

Als je naar een andere stad wilt reizen plaats je of een screenshot van de route, of kopieer je de route in een word-document en plaats je die online. De tijd van het posten is ook de tijd vanaf wanneer je kunt vertrekken, het is dus zaak alles snel te posten.
De hint zal meestal tijdens de reis online komen.

Wat is er te verdienen?

Als jullie op tijd op de eindbestemming aankomen, verdienen jullie €5000 voor de pot, lukt het niet gaat er €5000 van de pot

hillo

Hint 1:

De woonplaats van de kandidaat die als eerste het spel verliet.




DE EINDTIJD IS MAANDAG 14.00!

Juudith

Als dat Jos/Bodejos is: Maastricht!

Wij zouden dan (trein) om 21:38 vertrekken, en er om 00:58 zijn. Kom op autogroep!
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Juudith

Huppa, autogroep: reistijd De snelste route van Leiden naar Maastricht over 237,9 km in ongeveer 2 uur en 23 minuten.

Dus die zijn er dan als ze om 21:37 vertrekken om 0:00

Mario, bevestig dit! :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Sjors


Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Juudith

Nouja, ik doe trein dus ik mag t zowieso niet doen. Ik zal treindinges ff helemaal doen.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.