Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 9: Het cellencomplex

Gestart door hillo, december 15, 2006, 21:28:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: Ulysses op december 16, 2006, 20:41:30 PM
[praat door de walkietalkie: "Testing, testing, 1-2-3, Yolanda vanuit cel 4 hier, ik heb een lijstje met drie telefoonnummers..*leest de drie telefoonnummers voor*, kunnen jullie hier wat mee??"]


Hoe weet jij welke telefoonnummers dat zijn? Heb jij het blaadje wel goed bekeken dan?

______________________________________________________________________________________


De gevangenen in cel 1 en 3 horen het volgende bericht: "Ey, dit is Yo weer ff mijn situatie zodat we kunnen overleggen via de walkietalkie.., cel 4, lijstje met 3 nummers uit vorige oproep, lichtknopje, aparaat met knopje, 4-cijferslot op de deur en deze walkietalkie... Hoe is het bij 'jullie??"

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Citeer06-14151617
06-12345678
06-00000000

Jorg

[praat door de walkietalkie: Mijn slot ziet er gammel uit, volges mij kan het met een breekijzer geopend worden]
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

*De gevangene in cel 7 hoort: "Cel 7... een code op een blad: E#DE#DE-BDCA. Zou het een verband zijn? Ja ik denk het wel. Persoon in cel 7! Zwaai eens als je me hoort, en beeld uit wie je bent door middel van het spel HINTS"

hillo

* De gevangenen in cel 3 en 4 horen:  "Mijn slot ziet er gammel uit, volges mij kan het met een breekijzer geopend worden"  *

Ulysses

[praat door de walkietalkie: "Yolanda vanuit cel 4 hier, ik heb dus een lijstje met drie telefoonnummers.. #1: 06-14151617... #2: 06-12345678... #3: 06-00000000, kunnen jullie hier wat mee??"]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

* De gevangenen in cel 1 en 3 horen: "Yolanda vanuit cel 4 hier, ik heb dus een lijstje met drie telefoonnummers.. #1: 06-14151617... #2: 06-12345678... #3: 06-00000000, kunnen jullie hier wat mee??" *

Ulysses

[praat door de walkietalkie: "Wiens slot ziet er gammel uit?? Wie ben je en in welke cel zit je??"]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Gepraat via de walkie-talkie gaat voortaan automatisch, dus iedereen met een walkie-talkie hoort wat een ander erdoorheen spreekt, ook als ik dat nog niet gemeld heb :P

Hetzelfde geldt voor de communicatie tussen cel 6 en 7. Cel 6 ziet cel 7 en cel 7 hoort cel 6 :)

Dit zodat jullie sneller doorkunnen, ook als ik er niet ben.

*marianne*

[kijkt door de verrekijker: richting het witte scherm op cel 4]

poltergeist

[begint met het breekijzer op de muren te slaan, op zoek naar nepmuren die gebroken kunnen worden. Herhaalt dit proces met de vloer en met het plafond. Ik doe dit ook achter de tv en onder de tv]

hillo

Citaat van: *marianne* op december 16, 2006, 21:04:23 PM
[kijkt door de verrekijker: richting het witte scherm op cel 4]

en meer dan het scherm is er niet te zien

hillo

Citaat van: poltergeist op december 16, 2006, 21:05:10 PM
[begint met het breekijzer op de muren te slaan, op zoek naar nepmuren die gebroken kunnen worden. Herhaalt dit proces met de vloer en met het plafond. Ik doe dit ook achter de tv en onder de tv]
je zoektocht was tevergeefs. Alle muren zijn echt

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."