Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 9: Het cellencomplex

Gestart door hillo, december 15, 2006, 21:28:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

[zegt tegen cel 3: Hoi! Kun jij er misschien iets mee dat de code van cel 6 van hoog naar laag gaat en dat de code van cel 4 op plek 1 en 3 een gelijk getal heeft? Heb jij verder nog iets leuks te vertellen?]

poltergeist

[ziet christien raar doen en denkt dat ze een hartaanval heeft, rent naar de deur en schreeuwt: HILLO HILLO, OPEN DE CEL VAN CHRISTIEN, ZE HEEFT EEN HARTAANVAL! KOM HILLO, IK MEEN HET!]

vieffan

Citaat van: hillo op december 17, 2006, 12:59:12 PM
Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 12:57:09 PM
[zegt marianne tegen de deur]
[beeld marianne uit naar de camera van mario]

de deur reageert niet


o w8  ik snap hem   het is een spraakherkenner   hij kent mij stem niet   mario schreeuw eens heel hard mss reageert ie op jou stem ?

vieffan

[beeld uit naar mario dat hij moet schreeuwen]

hillo

Citaat van: marloes op december 17, 2006, 13:00:04 PM
[zegt tegen cel 3: Hoi! Kun jij er misschien iets mee dat de code van cel 6 van hoog naar laag gaat en dat de code van cel 4 op plek 1 en 3 een gelijk getal heeft? Heb jij verder nog iets leuks te vertellen?]

Je praat tegen een overgaande telefoon?

Citaat van: poltergeist op december 17, 2006, 13:00:21 PM
[ziet christien raar doen en denkt dat ze een hartaanval heeft, rent naar de deur en schreeuwt: HILLO HILLO, OPEN DE CEL VAN CHRISTIEN, ZE HEEFT EEN HARTAANVAL! KOM HILLO, IK MEEN HET!]

Mario snapt niet dat Marianne wordt uitgebeeld, Hillo onderneemt geen actie :P

Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 13:02:18 PM
Citaat van: hillo op december 17, 2006, 12:59:12 PM
Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 12:57:09 PM
[zegt marianne tegen de deur]
[beeld marianne uit naar de camera van mario]

de deur reageert niet


o w8  ik snap hem   het is een spraakherkenner   hij kent mij stem niet   mario schreeuw eens heel hard mss reageert ie op jou stem ?

Mario hoort niks... Maar ziet Christien schreeuwen

Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 13:03:53 PM
[beeld uit naar mario dat hij moet schreeuwen]

oh, ok :P

poltergeist

#65
[ziet dat Christien bekomen is en beseft dat ze marianne uitbeeld. Daarna beeld ze een zin van 3 woorden...

fluit fur elise....

ok dan, begint lustig te fluiten waarna ik ook nog eens fur elise roep. Daarna zie ik christien naar haar oren grijpen. Teveel van het goede?

En wat beeld je uit? Marianne? Marianne...ok]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 17, 2006, 13:04:39 PM
[ziet dat Christien bekomen is en beseft dat ze marian uitbeeld. Daarna beeld ze een zin van 3 woorden...

fluit fur elise....

ok dan, begint lustig te fluiten waarna ik ook nog eens fur elise roep. Daarna zie ik christien naar haar oren grijpen. Teveel van het goede?]

De deur in cel 7 reageert niet. Misschien dat het geluid van te ver komt?

Marloes


hillo

Citaat van: marloes op december 17, 2006, 13:08:00 PM
[wacht tot er iemand opneemt]

wachten duurt lang... lang... lang.. wat duurt dat wachten lang!! Ik wacht nu al zo lang... lang... lang.. wat wacht ik toch al laaaaaaaaang!!!!!

poltergeist

[zoekt zijn cel door en vind uiteindelijk de microfoon die verstopt zit in de rechterbovenhoek. Ik ga er recht voor staan en fluit het deuntje nog is, daarna roep ik marianne om de te eindigen met fuhr elise!

Daarna ga ik terug naar de tv en hoop ik dat de deur open is..]

vieffan

[breekt de geluid instalatie uit de muur (of van waar dan ook :P) houd het voor de deur en w8 tot mario weer eens begint]

Marloes

[probeert de lucifer aan te steken door hem langs de muur te schuren en als hij dan aangaat brand ik het touw door]

vieffan

[vraagt aan de deur of ik mss even naar de wc mag]

hillo

#73
Citaat van: poltergeist op december 17, 2006, 13:10:50 PM
[zoekt zijn cel door en vind uiteindelijk de microfoon die verstopt zit in de rechterbovenhoek. Ik ga er recht voor staan en fluit het deuntje nog is, daarna roep ik marianne om de te eindigen met fuhr elise!

Daarna ga ik terug naar de tv en hoop ik dat de deur open is..]

De deur in cel 7 reageert niet, misschien dat het geluid van te ver komt?

Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 13:11:39 PM
[breekt de geluid instalatie uit de muur (of van waar dan ook :P) houd het voor de deur en w8 tot mario weer eens begint]

helaas, nog steeds te ver :P

Citaat van: marloes op december 17, 2006, 13:14:25 PM
[probeert de lucifer aan te steken door hem langs de muur te schuren en als hij dan aangaat brand ik het touw door]

het touw brandt door en in cel 8 komt een koperen sleutel naar beneden zetten!
De telefoon gaat niet langer over in cel 3

Citaat van: vieffan op december 17, 2006, 13:14:46 PM
[vraagt aan de deur of ik mss even naar de wc mag]

moet het maar in de broek doen :P

vieffan