Opdracht 15: Kettingreactie

Gestart door hillo, februari 11, 2007, 19:22:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Allereerst wil ik van jullie unaniem 1 persoon horen aan wie jullie je leven toevertrouwen. Deze persoon krijgt een opdracht waar een vrijstelling mee te verdienen valt. Jullie krijgen 48 uur de tijd om iemand unaniem uit te kiezen. Lukt dit niet, dan gaat er €2500,- uit de pot en kiezen wij iemand uit (de vrijstelling vervalt dan ook).

Succes ermee

hillo

#1
Verder moeten jullie ook iemand kiezen die buiten spel staat. Dit gebeurt unaniem door de 6 anderen, of doordat 1 van jullie zich opoffert!!

hillo

Op jezelf stemmen heeft geen zin, de andere 6 moeten op jou stemmen!! (bij de vertrouwenspersoon)

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

poltergeist


*marianne*


Jorg

Citaat van: Juudith op februari 11, 2007, 20:07:42 PM
Buitenspel: Jorg
als jij nou eens iets ging doen, zou t je recht geven mij te kiezen, maar je voert geen zak uit
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Juudith

Citaat van: Jorg op februari 12, 2007, 11:49:33 AM
Citaat van: Juudith op februari 11, 2007, 20:07:42 PM
Buitenspel: Jorg
als jij nou eens iets ging doen, zou t je recht geven mij te kiezen, maar je voert geen zak uit
we hebben overlegd op msn en jij kwam eruit. Ik was toevallig de eerste die het postte, maar dat betekent niet dat het mijn idee was..

Ik doe genoeg, alleen is de opdracht meestal al afgelopen zodra ik begin te lezen.. Er is niet echt een duidelijk schema ofzo.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Luc

Citaat van: Jorg op februari 12, 2007, 11:49:33 AM
Citaat van: Juudith op februari 11, 2007, 20:07:42 PM
Buitenspel: Jorg
als jij nou eens iets ging doen, zou t je recht geven mij te kiezen, maar je voert geen zak uit
Niet iedereen ziet het als een spelletje :P

vieffan


Luc


Lies


poltergeist

Om het goede voorbeeld te geven:
Ik vertrouw men leven toe aan Elise... We mogen toch eens een gokje wagen he ;D

hillo

Jorg, jij staat buiten spel deze opdracht. Maak je geen zorgen, jij krijgt zelf een opdracht te vervullen en kan daarmee een vrijstelling winnen! Verdere instructies volgen..

Voor de rest (en ook Jorg): jullie hebben nog iets meer als 23 uur de tijd om tot een beslissing te komen, anders 2500 uit de pot en geen kans meer op de vrijstelling!

(op jezelf stemmen kan niet, iedereen stemt dus op een ander en er moeten 6 stemmen naar één persoon gaan)

vieffan