Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 15: Kettingreactie

Gestart door hillo, februari 11, 2007, 19:22:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

#15
Ik stem op mezelf :D
En als dat niet mag, dan stem ik voor Poltergeist, ik vertrouw hem wel mijn leven toe  ::)

2 vrijstellingen, nee bedankt :P

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

*marianne*


hillo

Over minder dan een uur gaat er 2500 euro uit de pot en kiezen wij aan wie jullie je leven gaan toevertrouwen!

Lies

ik stem ook voor mezelf of mag da niej? :P

hillo

Geen unaniem besluit betekent - €2500 euro, gefeliciteerd mol, je had het weer makkelijk.

Maar nu gaat het beginnen! WIJ leggen JULLIE levens in handen van Elise. Jij krijgt in je PM instructies. Die is alleen voor jou bestemd!

Mario, Luc, Marianne, Christien en Judith: jullie worden nu allemaal geblinddoekt meegenomen!

poltergeist

"valt over een onbekend voorwerp en maakt een landing op het beton"

STOMME MOL  ;D

Luc


hillo

Mario, Luc, Marianne, Christien en Judith:

Jullie leven is in gevaar en de enige die jullie nog kan redden is Elise! Om jullie middel zit een bom. Deze bom heeft nog maar een bepaalde, onbekende, tijd te gaan voor hij afgaat. Vóór die tijd moet Elise hem onschadelijk gemaakt hebben! Hoe dit in zijn werk gaat weet alleen zij.

4 van jullie hebben informatie nodig deze opdracht. Deze informatie krijg je via je pm zodra je in veiligheid gebracht bent. Er staat heel wat op het spel, jullie levens..

Succes ermee!

poltergeist

Hoe kan jij nu weten dat het christien is? Heb jij kleine piepgaatjes in je zak mol?

....

Het heeft wel iets van Lost he? De finale van seizoen 2  :D (verslaafd, ik weet het)

hillo

Elise:

Hier mag je laten weten welke kamer je ingaat, dan krijgen jij en de persoon in die kamer van mij een PM met daarin het raadsel. Hier mag jij dan posten welk draadje je doorknipt (in het rood graag). Overleg met een ander is verboden! Doe je dit toch en iemand van de crew komt hier (via bijvoorbeeld de mol) achter, dan krijg je elke keer dat je het doet een minpunt op je test!  (dit geldt ook voor de kandidaat in de kamer!!)

hillo

Jorg:

jouw opdracht spelen we op msn. Spreek me maar aan!

Lies


hillo


Luc