Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 17: 4 Kokers

Gestart door hillo, februari 19, 2007, 22:32:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deel jullie allereerst in in 2 groepen:

- 1 iemand met oog voor detail
- 4 gelukkigen

hillo

#1
Deze indeling moet door jullie allemaal gemaakt worden, dus niet door 1 iemand! Desnoods gaan jullie loten :P

(lijkt me best te doen, de kandidaten op tv kunnen het ook)

vieffan

ik ben denk ik wel iemand met oog voor detail.

Juudith

Ik denk dat iedereen dat wel wil, dus het lijkt me eerlijk om te zeggen: Christien wint het, want zij was het eerst. :) De rest is dus gelukkig :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

vieffan

Citaat van: Juudith op februari 20, 2007, 11:46:32 AM
Ik denk dat iedereen dat wel wil, dus het lijkt me eerlijk om te zeggen: Christien wint het, want zij was het eerst. :) De rest is dus gelukkig :P

daar ben ik het wel mee eens :P.

Lies


Juudith

Oog voor Detail:
Christien
Gelukkig:
Judith
Elise
Marianne
Mario
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Ik zou van marianne en mario ook graag willen horen dat ze het ermee eens zijn :)

poltergeist

ik zal ma akkoord gaan zekers...

*marianne*

Citaat van: hillo op februari 20, 2007, 21:26:48 PM
Ik zou van marianne en mario ook graag willen horen dat ze het ermee eens zijn :)
ja ben het er mee eens , sorry voor mijn late reactie maar ben een dag niet thuis geweest!

hillo

#10
Er zijn 4 kokers. In elke koker zit een bepaald aantal jokers, variërend van 0 tot 3. Deze kokers worden als volgt omschreven:

k1) Deze koker moet je openen als geld je niets interesseert
k2) Deze koker moet je openen als je graag vrienden houdt
k3) De inhoud van deze koker verzwijg je liever
k4) Deze koker biedt vele mogelijkheden

Spreek met z'n 5en + Sjors/hillo een datum af waarop jullie alle 6 ongeveer een half uurtje online kunnen zijn. In dat gesprek gaat de opdracht namelijk plaatsvinden (verslag volgt later in dit topic). Die opdracht is als volgt:

De 4 gelukkigen moeten met elkaar discussiëren welke koker ze willen nemen. De persoon met oog voor detail zal goed op moeten letten en uiteindelijk voor zichzelf moeten beslissen wie welke koker gaat nemen. Na de discussie van 25 minuten wordt iedereen namelijk apart in een gesprek met het crewlid genomen en gevraagd welke koker hij/zij neemt. (Overleg na die 25 minuten met een andere kandidaat is streng verboden!! ) Degene die als enige een bepaalde koker neemt wordt de eigenaar van deze koker met bijbehorende jokers (voor Mario blijven ze staan voor de volgende test)! Verder geldt dat als jullie allevier een andere koker nemen, er €5000,- in de pot komt.

Aan de kandidaat met oog voor detail wordt echter gevraagd te voorspellen wie welke koker neemt. Als deze persoon alles goed heeft komt er niks in de pot en vervallen de jokers van de andere 4, maar krijgt hij/zij zelf wél 5 jokers!!

Alle gewonnen jokers kunnen na afloop weer terug worden verkocht voor €500,- per stuk! In het beste geval winnen jullie deze opdracht dus 8000! (5000 + 6 x 500)

Juudith

Okee.. Morgen ben ik van 11u - 15u dénk ik wel beschikbaar.. daarna is robin hier dus weet ik het niet..
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

*marianne*

Citaat van: Juudith op februari 21, 2007, 18:39:24 PM
Okee.. Morgen ben ik van 11u - 15u dénk ik wel beschikbaar.. daarna is robin hier dus weet ik het niet..
ik weet niet of ik er ben dan, ligt eraan of ik moet werken...

Lies

Citaat van: Juudith op februari 21, 2007, 18:39:24 PM
Okee.. Morgen ben ik van 11u - 15u dénk ik wel beschikbaar.. daarna is robin hier dus weet ik het niet..
dan zit ik op school ><
k zit morgen tot kwart over 4 op school, dan huiswerk, dan boodschappen, en dus dat word 9 uur ofzo..

Juudith

Ik zit vanaf 20.15 in de schouwburg van Franeker.. sorry :-[
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.