Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 17: 4 Kokers

Gestart door hillo, februari 19, 2007, 22:32:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: Elfje99 op maart 01, 2007, 10:11:22 AM
Citaat van: hillo op februari 28, 2007, 17:32:42 PM
Bedenk dat er een mol onder jullie is en als deze erachter komt dat er vanaf nu nog overlegd wordt buiten die gesprekken, en het vervolgens aan mij verteld, krijgt de valsspeler 2 minpunten op de komende test (voor Mario blijven deze staan voor de daaropvolgende test) zonder dat hij of zij dat hoort!

Is alles zo duidelijk? Of zijn er nog vragen :P
Ja want nu kan de mol liegen dat er overlegd word buiten de gesprekken :o en dan kan zijn/haar bedreiging dus verliezen omdat de mol liegt ofzo iets

Ik vertrouw de mol erop dat hij/zij dat niet doet, je bent immers onpartijdig als mol toch ;)

Lies

Citaat van: vieffan op maart 01, 2007, 19:53:37 PM
ok nou  ik kan zaterdag niet :P  dan heb ik een hockeytoernooi :P.

zondag zou ik wel kunnen
lekker handig dan als jij niet kunt als derest wel kan :P

Juudith

Zondagavond zou voor mij ideaal zijn, denk ik. Dan ben ik weer in het mooie friesland
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Denk dat ik er dan ook wel ben, en zo niet, dan is sjors er misschien wel :P

vieffan


Juudith

Nou, ik ben er. Kom maar op :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

poltergeist

wat denken jullie van een topic waar de 2 personen+christien inkunnen waarin gedebateerd wordt? Dat bespaard ons msn wachturen en ook nog eens tijd  ;D.

hillo

Ok, we doen het helemaal anders. Jullie 4 hebben hier tot woensdag 23.59 de tijd om te discussiëren. Dit is verplicht! Iedereen moet minstens 3 berichtjes hebben (niet achter elkaar) wat betreft de verdeling van de kokers. Probeer niet slim te zijn, want uiteindelijk bepaal ik of sjors of het een goed berichtje is. (als je er geen 3 hebt hangt daar een bepaalde consequentie aan). Daarna mag Christien via msn aan mij doorgeven wat ze er van denkt en dan horen jullie vanzelf de uitslag :)

hillo

een goed berichtje van Elise is bijvoorbeeld:

Ik wil graag koker 1 hebben en ik wil koker 2 en 3 verdelen over Judith en Mario, dus dan mag jij koker 4, Marianne!

dan zou Marianne kunnen antwoorden:

Ik wil ook de 1e koker... neem jij koker 4 maar

poltergeist

k1) Deze koker moet je openen als geld je niets interesseert
k2) Deze koker moet je openen als je graag vrienden houdt
k3) De inhoud van deze koker verzwijg je liever
k4) Deze koker biedt vele mogelijkheden

Ik stel voor dat ik Koker 2 neem, anders gaan jullie toch weer kibbelen dat ik al vrijstellingen enal had.
Als iemand anders zich geroepen voelt wil ik ook wel is koker 3 proberen  ;D

Verder stel ik voor dat de mol zo vriendelijk wil zijn om voor koker 1 te gaan, dan is de vrijstelling ten minste voor de mol en maakt iedereen even veel kans.

En nu ben ik slapen.

Namaste

Lies

ik zou wel koker 3 willen hebben en ik niet als mol wil over komen, 2 bij mario vind ik oke en 4 zou ook eventueel vinden en 1 achja doe mij maar 3, zie boven staand bericht.

Juudith

Mijn voorkeur gaat uit naar koker 3 of 1. Aangezien ik de mol niet ben, en Elise al voor koker 3 gaat, zal ik dan voor koffer 4 gaan.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

poltergeist

Citaat van: Juudith op maart 05, 2007, 19:03:58 PM
Mijn voorkeur gaat uit naar koker 3 of 1. Aangezien ik de mol niet ben, en Elise al voor koker 3 gaat, zal ik dan voor koffer 4 gaan.

Wat een duidelijke en alles verklarende uiteenzetting  ;D

*marianne*

mij  voorkeur gaat uit naar 1 of 4...
maar weet niet hoe t met de rest zit natuurlijk...

Juudith

Ik wil toch liever koker 3. Als Elise dan koker 4 neemt en Marianne 1, dan is iedereen akkoord?
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.