Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 18: Hoogteverlies

Gestart door hillo, maart 12, 2007, 19:25:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

Citaat van: Juudith op maart 14, 2007, 13:16:26 PM
Groesbeek is trouwens bij nijmegen.. Waar alfroj woont ^_^
Groesbeeeeeek :P whiehoe
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Juudith

Citaat van: alfroj op maart 15, 2007, 08:12:20 AM
Citaat van: Juudith op maart 14, 2007, 13:16:26 PM
Groesbeek is trouwens bij nijmegen.. Waar alfroj woont ^_^
Groesbeeeeeek :P whiehoe
ik dacht al dat je daarop zou reageren :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Juudith

Groesbeek doet mij altijd denken aan griesmeelpudding :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

alfroj

mij aan carnaval waarbij 10 mensen in een kakkerlakpak in een container staan naast de weg, foto's zijn beschikbaar...
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Juudith

Oneeeee, nu heb ik dat nummer in mn kop!
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

vieffan

mogen we nou nog een keer gokken op deze?

A) Luc -----------> Groningen 
dan maar.

hillo

Dat is de goede weg.

Opdracht volgt ;)

hillo

Opdracht in Groningen

Nodig: De gouden sleutel
Taak: achter een van de 3 deuren ligt het geld, gebruik de sleutel om de juiste deur te openen. Let op: je mag slechts een deur openen.
De deuren: Achter deur 1 ligt een zak zand van 10 kilo. Achter deur 2 liggen de vragen 1 t/m 5 van de test van Marianne, 1 iemand mag deze inkijken. Achter deur 3 ligt het geld.

Elise & Judith: Noem in het rood 1 deur die jullie met de sleutel willen openen. Jullie hebben daarvoor tot zaterdag 17.00, daarna vervalt alles!

Lies

oh nou leuk gisteren was ik dr niet, vanochtend keek ik hier niet want had nog geen wie is de mol gezien en wou nog niet weten hoe of wat en nee daar valt dan niet overheen te lezen en wat hebben we dr weer veel tijd voor.. naja nu vervalt alles ofzo :-\

poltergeist

Citaat van: Elfje99 op maart 17, 2007, 17:48:52 PM
oh nou leuk gisteren was ik dr niet, vanochtend keek ik hier niet want had nog geen wie is de mol gezien en wou nog niet weten hoe of wat en nee daar valt dan niet overheen te lezen en wat hebben we dr weer veel tijd voor.. naja nu vervalt alles ofzo :-\

Raar, ik heb je de link naar dit topic deze middag persoonlijk via msn geleverd... Zo moest je niet weten wie de mol was en je hebt het ook gelezen. Volgens mij waren je letterlijke woorden "Ik wacht nog even met posten"

mol

Lies

Citaat van: poltergeist op maart 17, 2007, 18:01:14 PM
Citaat van: Elfje99 op maart 17, 2007, 17:48:52 PM
oh nou leuk gisteren was ik dr niet, vanochtend keek ik hier niet want had nog geen wie is de mol gezien en wou nog niet weten hoe of wat en nee daar valt dan niet overheen te lezen en wat hebben we dr weer veel tijd voor.. naja nu vervalt alles ofzo :-\

Raar, ik heb je de link naar dit topic deze middag persoonlijk via msn geleverd... Zo moest je niet weten wie de mol was en je hebt het ook gelezen. Volgens mij waren je letterlijke woorden "Ik wacht nog even met posten"

mol
ja oke maar ik bedoel judith is er ook helemaal niet en 's middags kon ik dr ook nie bij maar goed laat nu maar hoor

alfroj

(ik ben juudith)

maargoed, ik zit dus bij Robin... Kan niet elke 5 minuten kijken :P+
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

poltergeist

Het punt is en blijft dat jij er was op het tijdstip dat er ingeleverd moest worden.
Het punt is dat ik je netjes alles voorschotelde om netjes te tekenen.
Het punt is dat jij dat gewoon vertikte.

Is het dan verwonderlijk dat mensen zich opjagen? We spelen niet de mol, we moeten hem vinden.


Lies

Citaat van: poltergeist op maart 17, 2007, 22:20:37 PM
Het punt is en blijft dat jij er was op het tijdstip dat er ingeleverd moest worden.
Het punt is dat ik je netjes alles voorschotelde om netjes te tekenen.
Het punt is dat jij dat gewoon vertikte.

Is het dan verwonderlijk dat mensen zich opjagen? We spelen niet de mol, we moeten hem vinden.
sorry hoor dat ik meer te doen heb dan mol online en ik vind het een beetje raar dat ze zo'n korte tijd hebben gedaan als geen van beide online is.. maja wat ik zeg laat nu maar zitten

hillo

Die tijd was zo genomen dat ik verwachtte dat een van jullie dat wel zouden zien op tijd. Niet als 'deadline' zeg maar. Jullie mogen daarom van mij nu ook nog een keuze maken, maar deze keer echt voor 20.00, anders is de deadline wél voorbij..