Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 20: Dilemma's

Gestart door hillo, april 09, 2007, 19:56:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo


hillo

#17
Deadline Christien: zaterdag 23.59
Deadline Judith: maandag 23.59
Deadline Elise: woensdag 23.59

vieffan


hillo

Marianne was niet goed, het was Yolanda (met een ';D' erachter :P ). Voortaan definitieve antwoorden in het rood!

We gaan verder met Judiths dilemma's (deadline = maandag 23.59!)

1) Judith ontvangt alles wat haar hartje maar begeert: geld, een prachtige baan, een prachtig huis, alles.. Ze mag dit alles echter niet delen met Robin...

Gaat Judith accoord?

hillo

Dit houdt dus in dat ze niet van het geld dingen met robin mag doen en dat hij niet in haar huis mag komen. Ze mogen elkaar natuurlijk wel zien (in zijn huis en van zijn geld :P )

Lies

ik denk dat judith niet accoord gaat

vieffan

dat denk ik ook niet.

ze gaat niet accoord

hillo

Klopt!

Jullie staan op + 500!

2) Judith heeft backstagekaarten voor RHCP! Ze kan ze dus ontmoeten maar mag ze maar één vraag stellen. Een klein schattig meisje spreekt haar aan en vraagt haar een bepaalde vraag te stellen die Judith helemaal niet interesseert en waar ze zich zelfs voor schaamt moest ze die vragen.... Het lijkt wel erg belangrijk te zijn voor dat meisje! Wat doe Judith?

Ze stelt haar eigen vraag: laat dat meisje maar mailen ofzo! óf ze stelt de vraag van het meisje en maakt haar gelukkig..

Lies


vieffan

ik denk de vraag van dat meisje.

hillo

nou jongens, wat wordt het. Voor 23.59 moet er nog één dilemma worden beantwoord!

vieffan

ze gaat voor de vraag van het meisje

hillo

Jammer Christien, misschien had je beter naar Elise geluisterd. Judith zei:

2. Ik stel mijn eigen vraag, en verzin zelf het antwoord op de vraag van het meisje

Het te winnen bedrag staat dus weer op 0 euro!


hillo

De laatste van Judith:

3) Op dit moment vervalt haar plaats in de groep. Aan welke al afgevallen kandidaat zou zij die geven?