Opdracht 21 (Finale): Seven + One

Gestart door hillo, mei 07, 2007, 18:18:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deze allerlaatste opdracht gaat over een groot mysterie. Als jullie deze taak niet willen verprutsen zullen jullie dit mysterie moeten oplossen, en geloof me, dat wordt nog een hele klus. Jullie zullen je oude vrienden hard nodig hebben in deze opdracht, zij spelen elk een rol in dit mysterie. De één een wat grotere dan de ander, de één een sleutelrol, de ander een nutteloze bijrol. Voordat ik verder uitleg begeven we ons eerst naar onze locatie. Aanschouw:


De Zeven Wereldwonderen




Het is jullie taak het achtste wereldwonder te ontdekken: Wie of wat dit is en wat er mee gebeurd is. Hier hebben jullie informatie van nodig die jullie op vele manieren kunnen verkrijgen. Jullie kunnen met fictieve personages (jullie oude vrienden / oud-kandidaten) gesprekken aangaan of jullie kunnen op onderzoek uitgaan in een van de zeven wereldwonderen. Zo zullen jullie langzamerhand steeds meer te weten komen. Ook zullen zich tijdens jullie verblijf hier gebeurtenissen afspelen die jullie verder kunnen helpen, maar ook flink tegen kunnen zitten!

Jullie 'besturen' jezelf ongeveer zoals in het cellencomplex. Dat wil zeggen dat je gewoon moet zeggen welke handeling je wilt verichten en dan hoor je vanzelf wat dat uithaalt.

De bezoekbare plaatsen zijn:

- De piramide van Cheops


- De kolossus van Rhodos


- De hangende tuinen van Babylon


- Het mausoleum van Halicarnassus


- De Pharos van Alexandrië


- Het beeld van Zeus in Olympia


- De tempel van Artemis


- Een informatiegebouwtje voor toeristen





Heel erg veel succes en plezier toegewenst deze laatste opdracht. Als jullie slagen verdienen jullie maar liefst € 10.000,-. Als jullie echter ook deze opdracht niet tot een goed einde weten te brengen doen wij nog een laatste greep in jullie pot....

Deze opdracht start pas op maandag 14 mei

Juudith

Klinkt als een toffe opdracht! Heb er zin in :)
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

LC


Ulysses

*Wenst de laatste kandidaten heel veel suc6*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


vieffan

nou let the game begin :D.
ik wil De piramide van Cheops onderzoeken



hillo

Helaas kan t spel nog niet beginnen, want het moet nog ff kloppend worden gemaakt :P Ik ga hard m'n best doen om het vanavond af te krijgen, maar anders begint het dus morgen ;)

sorry   :-\

vieffan

Citaat van: hillo op mei 14, 2007, 20:04:23 PM
Helaas kan t spel nog niet beginnen, want het moet nog ff kloppend worden gemaakt :P Ik ga hard m'n best doen om het vanavond af te krijgen, maar anders begint het dus morgen ;)

sorry   :-\

zucht...  je kan er ook helemaal niks van he...

hillo

Citaat van: vieffan op mei 14, 2007, 22:25:18 PM
Citaat van: hillo op mei 14, 2007, 20:04:23 PM
Helaas kan t spel nog niet beginnen, want het moet nog ff kloppend worden gemaakt :P Ik ga hard m'n best doen om het vanavond af te krijgen, maar anders begint het dus morgen ;)

sorry   :-\

zucht...  je kan er ook helemaal niks van he...

:o zegt mevrouw wiens spel al bijna een maand berichtloos stilligt :o :P

Marloes

Lijkt me een leuke opdracht ;) Succes!

hillo

Dames!

Het spel is begonnen! Deze opdracht bestaat uit 3 delen en het eerste deel gaat NU van start!

Momenteel bevinden jullie je op een grote groene vlakte en in de verte kunnen jullie het land der wereldwonderen al zien liggen! Veel succes en laat maar horen wat jullie doen!

vieffan

*loopt richting het land der wonderen*

hillo

Welkom! Je staat op een plein, o zo mooi, vol met fonteinen, bomen, fladderende vogeltjes, vlinders, bloemetjes en bijtjes. Ook lopen er kleine wezentjes rond. Het plein vertakt zich in 7 wegen, die elk leiden naar een wereldwonder....

En dit geldt steeds als jullie hier zijn :P

vieffan

*loppt de meeste linkse straat in*

hillo

Zeg maar gewoon welk wereldwonder :P een indeling is er niet namelijk :P

vieffan